اسکوچیچ: بازی کنیم که مصدوم دهیم؟!

اردوی پرتغال به تیم‌ملی پیشنهاد شد

اسکوچیچ: بازی کنیم که مصدوم دهیم؟!

تیم‌ملی ایران هنوز برنامه شهریورماه خود را نمی‌داند. ایران از 28 شهریور تا 5 مهر اردوی خود را برگزار می‌کند. ملی‌پوشان بعد از بازگشت از قطر در مصاحبه‌های خود گفتند اگر فدراسیون در اردوی بعدی هم کاری نکند، دیگر امیدی به حضور موفق در جام‌جهانی نخواهد بود.

اسکوچیچ در بازگشت به تهران جلسه‌ای را با میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون داشت و خواسته‌های خود را مطرح کرد. او گفت یک اردوی اروپایی و دو دیدار دوستانه خوب نیاز دارند تا بتوانند به هماهنگی برسند. ماجدی هم گفت پیگیری‌های لازم را خواهند داشت و حتی نام حریفان مورد نظر را از اسکوچیچ خواست. 
این روزها اما همچنان تیم‌ملی برنامه مشخصی ندارد چون فدراسیون نتوانسته همه چیز را فیکس کند. طبق خبرهای رسیده سفیر ایران در پرتغال پیشنهاد داده تا ملی‌پوشان عازم این کشور شوند و در لیسبون اردوی خود را برگزار کنند. فدراسیون هم مشغول بررسی این پیشنهاد است. همچنین نامه نگاری‌هایی برای انجام بازی‌های دوستانه صورت گرفته و به گفته فدراسیونی‌ها به زودی همه چیز مشخص می‌شود. قرار بود تیم‌ملی در یک هفته پایانی پیش از جام‌جهانی هم یک بازی دوستانه برگزار کند ولی اسکوچیچ گفت: «بازی کنیم که مصدوم دهیم؟ در آن زمان به صلاح نیست دیدار دوستانه داشته باشیم.»