حق باشماست

حق باشماست

#خوابگاه- مشکلات
یک دانشجو: 
سیستم سرمایشی برخی از خوابگاه‌های دانشجویی فرسوده است و کیفیت پایینی دارد. لازم است مسوولان امور دانشجویی و خوابگاهی به این مشکل رسیدگی کنند.

#تخلف- رانندگی
رجبی از تهران:
برخی از رانندگان در روزهای تعطیل از خلوتی معابر و کوچه‌ها استفاده می‌کنند و بدون توجه به علائم رانندگی و تابلوهای ورودممنوع، باعث ایجاد حادثه می‌شوند. چرا در روزهای تعطیل نظارتی بر رفتار رانندگان نمی‌شود؟

#ماسک- مترو
فتحی از تهران: 
با توجه به افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا، مشاهده می‌شود که تعداد زیادی از مسافران مترو و اتوبوس از ماسک استفاده نمی‌کنند و هیچ تذکری نیز به آنها داده نمی‌شود.

# موش_میرداماد
یک شهروند از تهران:
جوی آب دو طرف بلوار میرداماد محل تجمع موش‌هاست. جمعیت این جانوران به حدی زیاد است که در خیابان و فضای سبز اطراف نیز تردد می‌کنند. چرا شهرداری منطقه اقدامی برای مقابله با این جانوران موذی انجام نمی‌دهد.

جوابیه
در پی درج پیامی با عنوان «مترو-دستفروش» سرپرست مدیریت و ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: فاصله حرکت قطارهای خط یک در زمان‌های پیک مسافری، چهار دقیقه است که گاهی اوقات خرابی یکی از تجهیزات ثابت یا متحرک در طول مسیر 36 کیلومتری این خط که بیش از 22 سال از عمر آن‌ می‌گذرد، متاسفانه منجر به اختلالاتی می‌شود و تیم‌های مرتبط مطابق با روش‌ها و دستورالعمل‌های جاری شرکت، نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند.