طعم شیرین استقبال از «شکوفه‌های گیلاس»

آمار هفتگی فروش تئاتر اعلام شد

طعم شیرین استقبال از «شکوفه‌های گیلاس»

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاترشهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر به تفکیک اجراها مشخص شد.

روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی اعلام کرد: نمایش «شکوفه‌های گیلاس» به کارگردانی سیدمحمد مساوات که از 30 تیر در تالار اصلی با ظرفیت 579تماشاگر و قیمت بلیت 120هزار تومان به صحنه رفته، با مجموعه 15اجرا(با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) و میزبانی از 6832 تماشاگر به فروشی معادل 746میلیون و 880هزار تومان دست پیدا کرده است.
نمایش «آلنده نازنین» به کارگردانی محمد برهمنی که از 17تیر در تالار چهارسو با ظرفیت 132نفر آغاز شده تا امروز با مجموع 26اجرا(با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) 3383 تماشاگر و 248میلیون و 320هزار تومان فروش داشته است.
نمایش «تب» به کارگردانی رویا کاکاخانی نیز که از روز 24تیراجرای خود را در تالار قشقایی با ظرفیت 96نفر آغاز کرده تاکنون(با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) 21نوبت اجرا و میزبانی از 1090تماشاگر به فروشی معادل 61میلیون و 313هزار تومان دست پیدا کرده است. 
نمایش «الکترا» به کارگردانی فرزاد امینی که از روز جمعه هفتم مرداد در تالار سایه با ظرفیت 72 نفر و قیمت بلیت 60هزار تومان روی صحنه رفته، با 9اجرا، 438تماشاگر و احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان به فروشی معادل 24میلیون و 504هزار تومان رسیده است.
نمایش «جانور» به کارگردانی کیانوش ایازی که از روز 21مرداد در کارگاه نمایش با ظرفیت 26نفر و قیمت بلیت 50هزار تومان روی صحنه رفته با مجموع یک اجرا(احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) و 25تماشاگر یک میلیون و 250هزار تومان فروش داشته است. 
نمایش «پایین گذر سقاخانه» به کارگردانی رضا بهرامی هم که از بیستم مرداد در تماشاخانه سنگلج با ظرفیت 236نفر روی صحنه رفته است(با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) دو نوبت اجرا و 185تماشاگر به فروشی 7میلیون و 534هزار تومان دست پیدا کرده است.
نمایش «غول نخودفرنگی» به کارگردانی حسین فدایی‌حسین هم که از روز 9تیر با قیمت بلیت 30هزار تومان در تالار هنر روی صحنه رفت، تاکنون با مجموع 24اجرا و 3062تماشاگر(با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) به فروشی معادل 70میلیون و 800هزار تومان دست یافته است.
نمایش «پنگوئن‌ها» به کارگردانی زیبا برجی فلاح نیز که از روز جمعه دهم تیرماه اجرای خود را با قیمت 30هزار تومان در تالار هنر روی صحنه رفته، تاکنون با مجموع 25اجرا و 3006 تماشاگر(با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) به فروشی معادل 66میلیون و 614هزار تومان دست پیدا کرده است.

«ساعد هدایتی» دربیمارستان بستری شد
 ساعد هدایتی، بازیگری که بازی‌هایش در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های کمدی، برای مخاطبان آشناست، از ابتلای خود به بیماری کرونا خبر داد. این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: متاسفانه به ویروس کرونا مبتلا شده‌ام و این روزها در بیمارستان در حال درمان هستم. وی در خصوص وضعیت عمومی خود و دلیل بستری شدنش، یادآورشد: تقریبا چهار روز پیش بود که وضعیت ریوی و اوضاع جسمانی‌ام به هم ریخت و به همین دلیل مستقیما به بیمارستان مراجعه کرده و بستری شدم. ریه‌هایم درگیر ویروس کرونا شده‌بود و به همین دلیل باید زیر نظر پزشکان به درمان می‌پرداختم.هدایتی درباره آخرین وضعیت جسمانی خود توضیح داد: طبق اعلام پزشکان سویه جدید بیماری کرونا را گرفتم، این در حالی است که ماسک می‌زدم و بهداشت را رعایت می‌کردم اما با این حال باز هم به کرونا مبتلا شدم. فعلا باید به درمان و مصرف داروهایم ادامه دهم و پزشکان هنوز زمان دقیقی برای ترخیصم اعلام نکرده‌اند./ میزان