سناریوی پیچیده مرد همسرکش برای جنایت آتشین

سناریوی پیچیده مرد همسرکش برای جنایت آتشین

مرد 46ساله که به‌دلیل سوء‌ظن همسرش را کشته و جسدش را به آتش کشیده بود، پس از دو ماه، سکوت خود را شکست.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، تحقیقات جنایی در این پرونده از دوم ماه تیرماه امسال با گزارش ناپدیدشدن زن جوانی در فردیس آغاز شد. با بررسی شکایت مشخص شد این زن در آپارتمانی در این شهر زندگی می‌کرد و به طرز مشکوکی ارتباط او با خانواده‌اش قطع و ناپدید شده است.  تیم جنایی با حضور در خانه این زن به تحقیق از همسایه‌ها پرداخت و متوجه شد همزمان با ناپدیدشدن زن 39ساله، دو مرد هراسان کارتنی را از خانه خارج کرده و از محل رفته‌اند. با کشف این سرنخ، تحقیقات ادامه پیدا کرد و مشخص شد او شوهری 46ساله داشته که وی در تحقیقات مقدماتی مدعی شد آخرین‌بار همسرش را در پل فردیس از خودرو پیاده کرده و بعد از آن دیگر همسرش جوابگوی تماس‌هایش نبود.  این مرد پس از اولین تحقیق تلفنش را خاموش کرد و ناپدید شد که دستور توقیف خودرویش صادر گردید و ماموران خودرو را در قزوین توقیف و راننده را دستگیر کردند.
این مرد پس از انتقال به پلیس آگاهی فردیس منکر اطلاع از سرنوشت همسرش شد. در ادامه عکس او به همسایه‌ها نشان داده شد که او را شناختند و گفتند این همان مردی است که همراه کارگری، کارتن را از خانه زن جوان خارج کردند.
متهم دوباره بازجویی شد که این‌بار ادعا کرد در خانه گاوصندوقی داشته که برای انتقال آن به جایی دیگر از کارگری کمک گرفته بود.
با توجه به تناقض‌گویی‌های متهم، بازپرس پرونده او را برای تحقیقات بیشتر با قرار قانونی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار داد که او سرانجام به قتل اعتراف کرد و گفت: «به همسر سوء‌ظن داشتم. آخرین بار او را پل فردیس پیاده کرده و بعد از چند دقیقه به خانه برگشتم تا مچش را بگیرم اما اشتباه می‌کردم. بر سر شکی که داشتم با هم درگیر شدیم که عصبانی شدم و او را با چاقو کشتم. بعد از قتل جسد را در کارتنی قرار داده و با کمک کارگری به خودرویم انتقال دادم. سپس جسد را به بیابان‌های اطراف نطنز برده و در آنجا به آتش کشیدم. بعد گاوصندوقی را در میان کارتن قرار داده و با کمک دو کارگر از خانه خارج کردم تا اگر پلیس شک کرد بتوانم با صحنه‌سازی از اعتراف فرار کنم اما ماجرا لو رفت.»
سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز با اشاره به این خبر گفت: «پس از اعترافات متهم به قتل همسرش، او به محل آتش‌زدن جسد منتقل و با راهنمایی او، بقایای جسد همسرش پیدا و به پزشکی‌قانونی منتقل شد.»