هجوم سرخابی‌ها به اینستاگرام کی‌روش

هجوم سرخابی‌ها به اینستاگرام کی‌روش

پس از انتخاب مهدی تاج به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال، موجی از واکنش‌های متفاوت نسبت به بازگشت احتمالی کارلوس‌کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام‌های جهانی ۲۰۱۴برزیل و ۲۰۱۸روسیه به راه افتاده است.

نگاهی به صفحه شخصی این مربی پرتغالی مشخص می‌کند اغلب هواداران پرسپولیسی تیم ملی مخالف بازگشت این مربی به فوتبال ایران هستند و برعکس، طرفداران تیم استقلال و تیم ملی برای ورود دوباره این مربی به ایران و در دست گرفتن هدایت تیم ملی لحظه شماری می‌کنند. گرچه بین طرفداران سرخابی نظراتی متفاوت با اکثریت طرفداران این دو تیم نیز به چشم می‌خورد. اظهارات هواداران پای آخرین پست کارلوس کی‌روش بعضا باعث به‌وجود آمدن تنش بین آنها شد. در این بین بعضی از هواداران پرسپولیس هم نوشتند دوست دارند کارلوس کی‌روش بازگردد. 
دیروز اعضای هیات‌رئیسه فدراسیون جلسه داشتند و یکی از مباحث، آینده نیمکت تیم ملی بود. مهدی تاج قبل از رسیدن به کرسی ریاست گفته بود دوست دارد کی‌روش را برگرداند. گویا بعد از انتخاب تاج، این مربی از طریق مترجم سابق خود، پیام تبریکش را برای او ارسال کرده است.  مربی پرتغالی برای بازگشت به تیم‌ملی شرط و شروط خاصی ندارد و حاضر است همین حالا تا پایان جام‌ملت‌های آسیا با ایران قرارداد امضا کند.