دستگیری 658سارق در غرب استان‌تهران

دستگیری 658سارق در غرب استان‌تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران، از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در غرب استان تهران و کشف بیش از 310میلیارد ریال کالای قاچاق و دستگیری 658سارق خبر داد.

به گزارش جام‌جم، سردار کیوان ظهیری اظهار داشت: با اجرای بیستمین مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله‌محور، با هدف مبارزه با سارقان جرایم خشن، مالخران و کشف کالای قاچاق در شش شهرستان تابعه غرب استان تهران در 72 ساعت گذشته، 155 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شد. فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان این‌که پس از اقدامات اولیه و شناسایی سارقان، با هماهنگی مقام قضایی و اجرای بیش از 382حکم قضایی، 1623 نفر دستگیر شدند که از بین این دستگیرشده‌ها، 658نفر سارق و مالخر بودند، گفت: در راستای اجرای این طرح هشت باند بزرگ سرقت منهدم و 654 قلم اموال سرقتی کشف شد.
سردار ظهیری با اشاره به کشف 156 کیلوگرم انواع مواد افیونی بیان داشت: در جریان اجرای این طرح، 199 نفر خرده‌فروش و قاچاقچی دستگیر و 519معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
این مقام ارشد انتظامی با بیان این‌که در اجرای این طرح 29 قبضه سلاح گرم کشف شد، تصریح کرد: کشف 83 تیغه سلاح سرد از دیگر دستاوردهای این طرح بود. فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف بیش از 310میلیارد ریال انواع کالای قاچاق تصریح کرد: در این راستا 24 قاچاقچی عمده نیز دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند. وی همچنین بیان داشت: دستگیری 83 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی و نزاع‌های دسته‌جمعی از سطح شش شهرستان غرب استان تهران از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.