قتل پزشک طب‌سنتی برای سرقت سکه و دلار

قتل پزشک طب‌سنتی برای سرقت سکه و دلار

پزشک طب‌سنتی قربانی سرقت 10سکه و 10هزار دلار از خانه‌اش شد.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 24 دوشنبه 28 شهریور امسال ماموران کلانتری گلبرگ از قتل مرد میانسالی در خانه‌ای در شمال‌شرق تهران باخبر شدند. 
ماموران با حضور در محل و با ورود به آپارتمان طبقه اول ساختمان مشاهده کردند توپی در خانه تخریب شده و وسایل به‌هم‌ ریخته و جسد مرد میانسال نیز روی تختخواب افتاده است. با گزارش این قتل به میثم حسین‌پور، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه یافت. 
در بررسی‌های اولیه مشخص شد آثار شیار روی گردن مقتول وجود دارد و او حدود دو ساعت قبل خفه شده است. همسر و دخترش پس از ورود به خانه جسد را یافته و موضوع را به پلیس خبر داده بودند. همسر مقتول در تحقیقات گفت: امروز متوجه قبولی دخترم در دانشگاه شدیم، به همین دلیل به خانه مادربزرگش رفتیم. شوهرم پزشک طب سنتی بود. ساعت 23 و 30 دقیقه شب به خانه بازگشتیم که با توپی شکسته در خانه و به‌هم‌ریختگی همه وسایل روبه‌رو شدیم. 10 سکه طلا و 10هزار دلار از خانه سرقت شده بود. یک ماه قبل من و شوهرم سوار خودروی‌مان بودیم که مردی راهش را سد کرده و بعد از تهدید و دعوا رفت. به شوهرم گفتم شکایت کن اما می‌گفت به احتمال زیاد، بیمارش بوده و شکایت نکرد. 
با دستور بازپرس جنایی قرار شد دوربین‌های مداربسته اطراف خانه مقتول بازبینی شده و از خانواده همسایه و منشی‌اش تحقیق کنند. همچنین مردی که تهدیدش کرده بود به‌عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گرفت. 
پرونده قتل این پزشک طب سنتی، در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران در دست بررسی است.