بدون تیتر

بدون تیتر

ناوگان ملی کشتیرانی ایران موفق به تامین هشت فروند شناور تازه‌نفس برای افزایش ظرفیت صادراتی کشور به مقاصد بنادر شمالی حاشیه خزر و توسعه شبکه ترانزیتی در این مسیر شد.

فیروز قاسم‌زاده، سخنگوی صنعت آب کشور با تاکید بر ضرورت تدوین الگوی کشت مبتنی بر اقلیم مناطق مختلف کشور، گفت: اکنون بازده مصرف آب در بخش کشاورزی نزدیک به ۴۵ درصد است و امکان ارتقای آن با دنبال کردن این طرح قابل دستیابی است.

جلیل سالاری، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش گفت: امسال دو طرح در حوزه پالایش و پخش به بهره‌برداری رسید. در پالایشگاه اصفهان ۱۵میلیون لیتر به تولید گازوئیل یورو افزوده شد، در پالایشگاه آبادان نیز فاز دوم به بهره‌برداری رسید و در انتهای سال نیز در پالایشگاه شیراز طرح‌هایی خواهیم‌داشت.

علیرضا مهاجر، معاون زراعت وزارت جهادکشاورزی گفت: به منظور کاهش هزینه اولیه زارعان، ارقام پربازده و جدید محصولات کشاورزی تامین و جایگزین می‌شود.

علی رسولیان، رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از واگذاری بیش از ۲۰۰۰ قطعه زمین به متقاضیان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

 انتشار گواهی سپرده مدت‌دار عام یکماهه با نرخ سود ۱۸ درصد سالانه از ۱۶ آذر در دستور کار بانک مسکن قرار گرفته‌است.

میرهادی سیدی، سرپرست گروه مذاکره‌کننده ایران با اتحادیه اوراسیا از نهایی‌شدن مذاکرات ایران و اوراسیا بر سر موافقت‌نامه تجارت آزاد خبر داد و گفت بیش از 7500 قلم کالا تحت پوشش این موافقت‌نامه قرار می‌گیرد.

مهدی کشاورز، مدیرعامل منطقه آزاد کیش از بهره‌برداری آزمایشی پایانه جدید فرودگاه جدید کیش خبر داد و گفت: در حال رایزنی برای راه‌اندازی یک ایرلاین‌ با پایگاه جزیره کیش هستیم.

علیرضا نیک‌آیین گفت: کمبود قطعات اصلی در بازار، زمینه را برای سودجویی متخلفان فراهم کرده است؛ برخی این قطعات بی‌کیفیت را در بسته‌بندی قطعات اصلی و با نشان معروف به بازار عرضه می‌کنند.

علیرضا جعفری، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: مشکل واحدهای مسکن مهر فاز۱۱ پردیس در حال پیگیری است و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم تاسیسات شهری و تاسیسات زیربنایی این واحدها را تامین کنیم.
ضمیمه چار دیواری