جزئیات شهادت امام‌جمعه اهل‌سنت در شهرستان‌خاش

جزئیات شهادت امام‌جمعه اهل‌سنت در شهرستان‌خاش

امام جمعه اهل سنت مسجد امام‌حسین(ع) شهرستان خاش  پس از ربوده شدن به شهادت رسید.

فرمانده انتظامی خاش دیروز  دراین ‌باره  گفت: تیم ویژه ماموران انتظامی برای شناسایی و دستگیری عاملان شهادت مولوی عبدالواحد ریگی، امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین(ع) این شهرستان تشکیل شده است.
سرهنگ حبیب رازدار  اظهار کرد: در پی اعلام گزارش به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر پیدایش جسدی در دوراهی «رودهینار» جاده خاش- زاهدان از توابع این شهرستان مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.
وی افزود: با بررسی صحنه، ماموران با پیکر بی جان مولوی عبدالواحد ریگی -که به گفته شاهدان عینی، امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین(ع) خاش بوده- مواجه شدند. 
فرمانده انتظامی خاش گفت: در ادامه بررسی‌ها مشخص شد امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین(ع) این شهرستان توسط افراد ناشناس مسلح در روز قبل ربوده و سپس وی را به شهادت رسانده‌اند.
دادستان زاهدان هم در تشریح ماجرا گفت: مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه مسجد امام حسین(ع) شهرستان خاش روز گذشته در مسجد حضور داشت که افراد ناشناس از درب پشتی مسجد وی را صدا کرده و سوار یک خودروی پژو بدون پلاک می‌کنند.
​​​​​​​مهدی شمس آبادی افزود: بعد از اطلاع از ربوده شدن مولوی عبدالواحد با دستور دادستان شهرستان برای تحقیق روی پرونده بازپرس تعیین شده بود و تمام نیروها برای پیدا کردن مولوی عبدالواحد و شناسایی آدم ربایان مامور شده بودند که متاسفانه به نظر می‌رسد متهمان بعد از ربایش اقدام به شهادت مولوی عبدالواحد کرده‌اند.