عصبانیت  ساپینتو و بازیکنان  از مظلومی

عصبانیت ساپینتو و بازیکنان از مظلومی

ظاهرا اعضای هیات مدیره استقلال حرف‌های یکدیگر را خنثی می‌کنند. مثلا محمد مومنی بعد از جام‌جهانی گفت بیرانوند مسی تیم‌ملی است و خلاصه نبودش در بازی با انگلیس ضربه زد. در ادامه حجت کریمی برای آن‌که دل حسینی را به دست بیاورد به تعریف و تمجید از او پرداخت.

بعد از دربی هم اتفاقی مشابه رخ داد. پرویز مظلومی عضو هیات مدیره استقلال بعد از تساوی در دقایق پایانی مقابل قرمزها گفت: «اگر تیم ما می‌توانست دو دقیقه بازی را نگه دارد، الان برنده مسابقه بود. به هر حال مربی می‌داند که اشتباه کرده است یا نه. استقلال به واقع آماتورگونه عمل کرد، وگرنه می‌توانست دو سه دقیقه پایانی را نگه دارد و برنده شود. تیم بعد از گل عقب کشید و سرمربی نیز در تعویض‌ها دنبال حفظ نتیجه بود.»

این جملات او هم انتقاد از بازیکنان بود و هم انتقاد از سرمربی پرتغالی استقلال. محمد مومنی، دیگر عضو هیات مدیره سریعا تلاش کرد دل این مربی پرتغالی را به دست بیاورد: «ساپینتو اشراف داشت که پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی موفق‌تر است. او نسبت به بازی‌های قبلی باتجربه‌تر تیمش را هدایت کرد.» مومنی بازیکنان را عامل گل خوردن تیم دانست نه ساپینتو را: «وقتی گل دوم را زدیم، بازیکنان می‌توانستند در چند دقیقه پایانی تدابیر بهتری به خرج دهند تا گل تساوی را دریافت نکنند.» ناگفته پیداست اظهارات پی در پی اعضای هیات مدیره می‌تواند باعث عصبانیت ساپینتو و بازیکنان شود.