کوتاه‌ از‌حوادث

کوتاه‌ از‌حوادث

شکایت قتل عمد از خواننده پاپ
اعضای خانواده خواننده پاپ از او به اتهام قتل عمد پدرشان شکایت کردند. وی در تحقیقات اولیه مدعی شد مرگ پدرش طبیعی بوده و آنها با این شکایت قصد تصاحب سهم ارثیه او را دارند. 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، مرد 83 ساله پولدار با پسر میانسالش که خواننده پاپ است در یکی از محله‌های شمالی تهران زندگی می‌کردند. اواخر سال گذشته مرد سالخورده در خانه دچار حادثه و از ناحیه پا مصدوم شد. او تحت دو عمل جراحی قرار گرفت اما بعد از یک ماه فوت شد. با گذشت نزدیک به 10 ماه از این ماجرا، هفته گذشته دختر پیرمرد با حضور نزد وحید ناصری، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران از برادر میانسالش به اتهام قتل پدرشان شکایت کرد و گفت: در این سال‌ها برادرم از پدرمان نگهداری می‌کرد و گاهی خودم برای سرکشی می‌رفتم. این اواخر متوجه شدم که او در نگهداری پدرم کوتاهی می‌کند. بعد از مرگ پدرم پی بردم که بیشتر اموالش به نام برادرم شده و از طریق کارشناسان پزشکی‌قانونی نیز متوجه شدیم آثار اصابت جسم سخت و نوک‌تیز در سمت چپ سر پدرم وجود داشته است. تصور می‌کنیم برادرم باعث مرگ پدرم شده تا ارثیه بیشتری نصیبش شود. باتوجه به شکایت این زن و خواهرش که در خارج از کشور و نیابتی شکایتش را ارسال کرده بود، دو روز پیش برادر میانسال شاکی به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران احضار شد و گفت: خواننده پاپ هستم و خوانندگی تعدادی از سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی را برعهده داشته‌ام. پدرم سال گذشته در ویلای‌مان در اطراف کرج دچار حادثه و مصدوم شد و بعد از آن‌که به خانه‌مان در تهران آمد، موقع استفاده از سرویس بهداشتی فرنگی زمین افتاد و لگنش آسیب دید. به اورژانس زنگ زدم که آمدند و گفتند بهتر است در خانه استراحت کند و نیاز به بستری شدن در بیمارستان نیست اما درد پایش بعد از چند روز بیشتر شد که او را به بیمارستان بردم. دو بار تحت عمل قرار گرفت و بعد از یک ماه فوت شد. چون سال‌های زیادی از او نگهداری کرده بودم، بخشی از اموالش را به نام من کرد. خواهرانم بعد از اطلاع از این موضوع، این ادعا را مطرح کردند تا ارثیه را پس بگیرند. با هماهنگی قضایی، قرارشد هیات سه‌نفره از کارشناسان پزشکی‌قانونی درباره علت مرگ مرد سالخورده اظهارنظر کنند.

آتش‌سوزی مرگبار خانه در مشهد
آتش سوزی در منزلی مسکونی در شهرک شهیدرجایی مشهد، دو کشته و دو مصدوم برجای گذاشت.
​​​​​​​به گزارش جام‌جم، این حادثه حدود ساعت 4 بامداد سه‌شنبه به وقوع پیوست و در پی اعلام خبری مبنی بر حریق منزل در خیابان عباس‌آباد شهرک شهید رجایی بلافاصله ماموران انتظامی مشهد به همراه عوامل امدادی و آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.آتش‌نشانان حریق را به سرعت مهار کردند. سپس مشخص شد در این حادثه متاسفانه مردی 35ساله و پسربچه دو ساله‌اش به علت شدت جراحات وارده فوت شده‌اند. دختربچه هفت ساله با 90 درصد سوختگی به همراه مادرش که دچار سوختگی سطحی شده بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.سرهنگ عباس دهقانی، جانشین فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در این رابطه خاطرنشان کرد: تحقیقات کارشناسان آتش‌نشانی در خصوص علت دقیق حادثه ادامه دارد.