برخورد با عاملان ۲حادثه سرویس دانش‌آموزان

برخورد با عاملان ۲حادثه سرویس دانش‌آموزان

برخورد با عاملان دو حادثه منتهی به فوت دانش‌آموزان در شهرستان‌های مشهد و نیشابور در دستور کار ویژه قرار گرفت که با مقصران این حوادث برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در این باره گفت: برخورد با عاملان این حوادث در دستور کار ویژه معاونت حقوق عامه و پیشگیری از جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قرار گرفته است.جزئیات این حوادث در دست بررسی است، البته تخلف راننده در سوارکردن بیش از ظرفیت خودرو محرز است.
صادقی اضافه کرد: اگر به این نتیجه برسیم مدیر مدرسه و نیز سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری نظارت کافی را نداشته‌اند، با آنها نیز برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. اگر ظرفیت خودروها رعایت می‌شد، شاید حادثه‌ای رخ نمی‌داد یا حداقل آسیب کمتری در این‌ گونه حوادث وارد می‌شد.
3 بهمن جاری تصادف یک دستگاه پژو آردی که به عنوان سرویس مدرسه حامل پنج دانش‌آموز بود، در مشهد منجر به فوت یک دانش‌آموز شد و چهار دانش‌آموز دیگر این خودرو نیز مصدوم شدند.6 بهمن نیز بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید که به عنوان سرویس مدرسه فعالیت می‌کرد با تیر چراغ برق در نیشابور ، شش سرنشین این خودرو مصدوم شدند که در پی این حادثه یک کودک نیز جان باخت.