مرگ تلخ هنگام تخلیه بار

کوتاه از حوادث

مرگ تلخ هنگام تخلیه بار

یک نفر هنگام تخلیه بار کامیون در ماسه‌شویی در جاده ملکان ــ بناب جان باخت  دو نفرمصدوم شدند.

سرهنگ علی ریحانی، فرمانده انتظامی ملکان استان آذربایجان شرقی  به ایسنا گفت: حادثه منجر به فوت در ماسه‌شویی جاده ملکان ــ بناب شهرستان ملکان، به پلیس گزارش شد. همزمان با حضور ماموران در محل معلوم شد یک دستگاه کامیون ۱۰ چرخ هنگام تخلیه خاک دچار واژگونی شده و یک نفر از کارگران ماسه‌شویی زیر خودرو گیر کرده و فوت شد. دو نفر هم مصدوم و در بیمارستان بستری شدند. 

نجات خواهر و برادر از میان آتش 
آتش‌نشانان با حضور به موقع در خانه‌ای که در حال سوختن بود، توانستند خواهر و برادر را از میان آتش نجات دهند. 
روح‌ا... اسماعیلی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل استان مازندران به ایسنا گفت: عصر سه‌شنبه، آتش‌سوزی در یک خانه در کوچه امیر 5 در بلوار شهید منفرد نیاکی به سامانه ۱۲۵ گزارش شد. آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره سه، چهار و ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی آمل به محل حادثه اعزام شدند. آتش‌سوزی از داخل خانه آپارتمانی دوبلکس شروع شده بود که با حضور به موقع نیروهای عملیاتی و تلاش آتش‌نشانان آتش کنترل و از گسترش آن به خانه‌های کناری جلوگیری شد. 
وی افزود: در این حادثه خواهروبرادر ۱۲ و 5 ساله که تنها در خانه بودند، پس از وقوع آتش‌سوزی به یکی از اتاق‌های طبقه بالا پناه بردند که با شعله‌ورشدن آتش، محبوس و امکان بیرون آمدن آنها وجود نداشت. با سرعت‌عمل آتش‌نشانان همزمان با عملیات اطفاء، تدابیر امداد و نجات نیز انجام و این خواهر و برادر آملی به سلامت خارج شدند. در این آتش‌سوزی بخش زیادی از این خانه به‌طور کامل در آتش سوخت. علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است. 

۱۹ مصدوم در واژگونی مینی‌بوس
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان اقلید از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس با ۱۹ مصدوم در گردنه امامزاده اسماعیل خبر داد.
محسن رضایی به فارس گفت‌: ساعت 6 و 55 دقیقه بامداد چهارشنبه، در تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس اقلید واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در گردنه امامزاده اسماعیل گزارش شد که نیروهای امدادی به آنجا اعزام شدند. 19 نفر در این تصادف مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند. 

2کشته در تصادف قاچاقچیان 
تصادف دو دستگاه سواری پراید و پژو در محور تفت به ابرکوه به مرگ سه نفر و مصدومیت سه نفر دیگر منجر شد.
سیدحسین طباطبایی، مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس یزد به ایرنا گفت: شامگاه سه‌شنبه در ۱۰کیلومتری محدوده کهدوئیه به مرتاضیه در محور شهرستان‌های تفت به ابرکوه دو خودروی پراید و پژو با هم تصادف کردند. دو نفر از حادثه‌دیدگان به دلیل محبوس شدن در خودرو و آتش گرفتن وسیله نقلیه جان باختند و سه مصدوم نیز در بیمارستان بستری شدند. این دو خودرو در حال قاچاق سوخت بودند و سرنشینان هر دو سواری از ساکن استان‌های مرزی جنوب شرق کشور بودند.

پایان فرار قاتل مسلح
مردی که در پی اختلاف شخصی مردی را با شلیک گلوله به قتل رسانده و متواری شده بود، بازداشت شد.
سرهنگ شهرام افشاری، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی استان فارس به سایت پلیس گفت : یک فقره درگیری منجر به قتل با سلاح گرم درهفدهم اردیبهشت امسال در یکی از محله‌های ممسنی به پلیس گزارش شد‌. همزمان با حضور ماموران در آنجا معلوم شد قاتل بعد از کشتن مرد 29‌ساله از محل فرار کرده است. متهم 40 ساله در شهر «خومه زار» از توابع شهرستان ممسنی بازداشت شد. او اعتراف کرد در پی اختلاف شخصی آن مرد را کشته است. در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه کلت کمری کشف شد.