درگیری مرگبار برای فرار از دام شیطانی

درگیری مرگبار برای فرار از دام شیطانی

مرد تبعه افغانستان که هموطن خود را در تهران با 10ضربه چاقو کشته بود، پس از دستگیری مدعی شد مقتول قصد آزار و اذیت او را داشته و در دفاع از خود مرتکب قتل شد.

به گزارش خبرنگار «جام‌جم»، ساعت 20 و 30‌دقیقه شامگاه سه‌شنبه نوزدهم اردیبهشت امسال یکی از ماموران کلانتری جامی در تماس با بازپرس کشیک قتل، او را در جریان کشف جسد پسری 17‌ساله در خانه ویلایی قدیمی در خیابان آذربایجان تهران قرار دادند. تیم جنایی در محل قتل حاضر شده و با رد خون روی در و دیوار رو‌به‌رو شدند. جسد پسر نوجوان در حمام افتاده و براثر اصابت بیش از 10 ضربه چاقو به قتل رسیده بود‌. آثار درگیری روی دستان وی وجود داشت. با تحقیق از دوستان مقتول که تبعه افغانستان بودند، مشخص شد، یکی از هم‌خانه‌های آنها به نام بصیر ناپدیدشده و خبری از او نیست. چون احتمال می‌رفت قاتل زخمی شده باشد با دستور بازپرس جنایی ماموران مراکز درمانی و بیمارستان‌ها را جست‌و‌جو کردند تا این‌که آخر شب متوجه شدند پسری 18‌ساله تبعه افغانستان برای درمان زخم‌هایش به بیمارستان لقمان تهران رفته است. بنابراین همراه دو نفر از دوستان مقتول به بیمارستان رفتند که آنها با دیدن جوان زخمی او را شناسایی کردند. ماموران به تحقیق از بصیر پرداختند که او پیش از ظهر چهارشنبه به قتل اعتراف کرد و با ادعای عجیبی گفت: من در خانه می‌ماندم و مقتول هم گاهی به‌عنوان مهمان به آنجا می‌آمد. او به من نظر سوء داشت‌. آن روز در خانه بودم که سراغم آمد‌. قصد داشت مرا آزار دهد و با چاقو به جانم افتاد که دستم زخمی شد‌. من هم چاقویی برداشته و بیش از 10 ضربه به او زدم که فوت کرد. فکر نمی‌کردم کسی متوجه شود من او را کشته‌ام‌‌.  چاقویم را هم در پارک انداختم و برای درمان به بیمارستان رفتم که آنجا بازداشت شدم. 
وحید ناصری، بازپرس پرونده با تایید این خبر گفت: متهم به قتل در تحقیقات به قتل هموطن خود اعتراف کرد و تحقیقات درباره ادعای انگیزه اش ادامه دارد.