شوهرعمه را بیاورید

شوهرعمه را بیاورید

محمدتقی حاجی‌موسی روزنامه‌نگار

 هفته آخر تبلیغات،مهم‌ترین هفته عمر شماست و اگر می‌خواهید وارد كاخ ریاست جمهوری شوید باید برنامه‌ریزی كاملی برای آن داشته باشید. لذا از امروز نكات كنكوری و لحظه آخری را به شما گوشزد می‌كنیم كه اگر تا الان حرف‌های ما را گوش نداده‌اید از این به بعد به شكل جهشی مراحل را طی كنید.
لذت تاریخ خواندن؛ تاریخ چیز عجیبی است و كافی است كمی در آن دقت كنید تا بتوانید حریفان خود را با خاك یكسان كنید. مثلا بروید بگردید ببینید رقیب‌تان در 11سالگی با چه كسی تیله‌بازی می‌كرده و حالا آن آدم كجاست و اگر شانس‌تان بزند و طرف، خز و خیل باشد آن‌وقت می‌توانید همین را بكوبید توی سر رقیب یا مثلا اگر بتوانید كارنامه سه سال دوره راهنمایی و نمره انضباط رقیب‌تان را پیدا كنید، نورعلی نور است و یحتمل برنده خواهید شد.
لذت كشف و شهود؛ انسان موجودی است جست‌وجوگر و جانش در می‌رود برای این‌كه ته و توی زندگی بقیه را دربیاورد. شما باید از همین جنبه فطری روح خود استفاده كنید و پته تمام حریفان‌تان را بریزید روی آب. مثلا بروید پیدا كنید كه رقبای شما در دانشگاه به چند نفر جزوه داده‌اند. در اكسپلورر اینستاگرام‌شان چه چیزهایی جست‌وجو كرده‌اند. آخرین بار پست چه كسی را لایك كرده‌اند. برای چه كسی قلب قرمز فرستاده‌اند و آیا شوهرعمه‌شان سیگار می‌کشد یا نه؟ ضمنا پیدا كردن تصویر رقیب با قلیان می‌تواند تیر خلاص شما به ایشان باشد.
لذت پاچه‌ورمالیده بودن؛ رسیدن به این لذت كار هرکسی نیست و كلی زمان و عرق جبین و كد یمین لازم است تا بتوانید جلوی چشم بقیه، پاچه‌هایتان را ور‌بمالید و هر چه از دهان‌تان بیرون می‌آید را نثار دیگران كنید. حالا اگر توانستید به این درجه برسید، توصیه ما به شما این است كه از خانواده رقبای‌تان شروع كنید و الكی وقت‌تان را صرف حاشیه، برنامه و... نكنید. خیلی مستقیم و به‌صورت خطی بزنید در برجك حریف و مطمئن باشید بقیه مثل شما نیستند. مگر این‌كه مشاوران آنها از ما پاچه ورمالیده‌تر باشند.
لذت گذشت؛ از قدیم گفته‌اند لذتی كه درگذشت است در قصاص نیست. بر همین مبنا و بر اساس این‌كه مردم‌دوست دارند شمارا انسان رئوف و گوگولی و تودل‌برویی ببینند، وقتی حملات‌تان تمام شد در پایان اعلام كنید البته بنده نمی‌خواهم پاسخ دیگران را بدهم و از همه می‌گذرم و فردا همین جمع، شام مهمان خانه ما. قیمه داریم. با این ترفند مرتبه شما در چشم ما هزار برابر قبل، رشد می‌کند. مطمئن باشید.