فوتبال اروپا

فوتبال اروپا

درخواست عجیب زنیت 
از یوونتوس
جیانلوکا دی ماریتزیو خبرنگار سرشناس اسکای اسپورت ایتالیا روز گذشته اعلام کرد که باشگاه یوونتوس به خواست آلگری سرمربی تیمش برای جذب سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت وارد عمل شده است. طبق اعلام این خبرنگار معتبر، باشگاه یوونتوس برای پر کردن جای خالی کیه‌زا ستاره بانوی پیر که رباط صلیبی پاره کرده، می‌خواهد مهاجم ایرانی زنیت را جذب کند. 
در همین حال، سایت چمپیونات روسیه 
اعلام کرد باشگاه زنیت  برای فروش آزمون 
20 میلیون یورو از یووه درخواست کرده است.   قرارداد آزمون تابستان پیش رو به پایان می‌رسد و درخواست 20 میلیون یورو برای 6 ماه باقی‌مانده قرارداد بازیکن ایرانی از یوونتوس امری عجیب است.
مرگ دلخراش ملی‌پوش ترکیه
رسانه‌های ترکیه روز گذشته از مرگ احمد جالیک مدافع 27 ساله سابق گالاتاسرای و حال حاضر قونیه اسپور خبر دادند. این بازیکن برای شرکت در یک مراسم عروسی به آنکارا سفر کرده بود که در بازگشت، اتومبیل او از جاده منحرف و سرنگون و با طی کردن مسافتی زیاد در یک مزرعه متوقف می‌شود.  جالیک با سابقه هشت بازی ملی، در یورو 2016 عضو تیم‌ملی ترکیه بود ولی به میدان نرفت. او چند سال نیز برای گالاتاسرای بازی کرد ولی اخیرا در عضویت قونیه اسپور قرار داشت. 

اعتراض به تست‌های کاذب کرونا در لیورپول
دیدار حساس لیورپول مقابل آرسنال در جام اتحادیه انگلیس پنجشنبه گذشته به دلیل تعداد زیاد کرونایی‌های این تیم به تعویق افتاد. چند روز بعد یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول گفت که اکثریت قریب به اتفاق تست‌ها مثبت کاذب بوده است. سری سوم آزمایش‌ها نشان داد که بازیکنان واقعا به کرونا مبتلا 
نشده بودند. به همین دلیل اتحادیه فوتبال انگلیس شکایت‌هایی از باشگاه‌های مختلف این کشور دریافت کرد که خواستار آن بودند که بفهمند چه زمانی لیورپول گزارش‌هایی مبنی بر مثبت کاذب بودن نتایج آزمایش دریافت کرده است. در صورتی که مشخص شود لیورپول بدون دلیل موجه درخواست تعویق دیدار با آرسنال را داشته‌، ممکن است این باشگاه مشمول جریمه‌های جدی شود.