تلنگر

تلنگر

خروج قطار باری تهران- شمال
از ریل

مدیر کل مدیریت بحران استان مازندران از خروج قطار باری تهران به شمال در روستای جوارم از توابع شهرستان سوادکوه خبر داد. علی اصغر احمدی به ایسنا گفت: ساعت ۲بامداد چهارشنبه هشتم دی امسال ، خروج قطار باری تهران - شمال در روستای جوارم از توابع شهرستان سوادکوه  به نیروهای امدادی گزارش شد و آنها به محل اعزام شدند. سانحه رخ‌داده تلفات جانی نداشت.
قتل مرد سالخورده در خیابان
سرنشینان خودروی پژو با سدکردن راه مردی او را با شلیک گلوله از پای در آوردند.  سرهنگ ابراهیم ملاشاهی، رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان به سایت پلیس گفت: ساعت ۲۱ سه‌شنبه هفتم دی امسال ، وقوع قتل مردی سالخورده در خیابان بزرگمهر زاهدان به ماموران گزارش شد.با بررسی موضوع و اظهارات شاهدان معلوم شد راننده و سرنشینان خودروی پژو ۴۰۵ در پی تعقیب خودروی فردی بودند. پس از توقف و پیاده‌شدن راننده در خیابان بزرگمهر، با سلاح شکاری به او شلیک کرده و او را به قتل رساندند. متهمان  تحت تعقیب قرار گرفتند و جست‌و‌جوها برای دستگیری آنها ادامه دارد.
آتش‌زدن چکمه، ناجی پدر و پسر

 پدر و پسر گرفتار شده در چاه با آتش‌زدن چکمه‌هایشان  توانستند نیروهای امدادی را خبرکنند و نجات یابند.
عباس عابدی، سخنگوی اورژانس استان اصفهان به خبرگزاری  صدا و سیما گفت: ساعت  16 سه‌شنبه هفتم دی امسال مرد 44 ساله‌ای همراه پسر ۲۰ ساله‌اش برای حفر قنات به یکی از دهنه‌های قنات در گلپایگان، شهرک زراعی رفته  بودند که به خانه بازنگشتند. با گزارش گم‌شدن آنها ماموران در جست‌وجویشان بودند. احتمال می‌رفت دچار حادثه شده باشند که نیروهای اورژانس و آتش‌نشانی جست‌وجو برای یافتن آنها را آغاز و ۸ حلقه چاه به عمق ۶۰متری را شناسایی و بررسی  کردند. وی افزود: با توجه به سرمای هوا و تاریکی شب، عملیات جست‌وجو را با سختی مواجه کرده بود تا این که ساعت ۵صبح دیروز با مشاهده‌ دود خروجی از دهانه یکی از چاه‌ها، سرانجام این پدر و پسر پس از شش ساعت تلاش را نیروهای امدادی  در یک چاه نجات یافتند. پس از خروج آنها مشخص شد به دلیل خرابی بالابر نتوانسته بودند از قنات خارج شوند و در مسیر قنات به راه افتاده و مسیر خود را گم کردند. برای این که نشانی از خود ایجاد کنند، چکمه‌های خود را نزدیکِ یکی از دهانه‌های چاه آتش زدند و با ایجاد دود توانستند توجه نیروهای امدادی را جلب کنند. دو فرد نجات‌یافته به خانه‌هایشان بازگشتند.
قتل کودک برای انتقام از مادرش
ناپدری جوان که به قصد انتقام از همسرش ، دختر او را به قتل رسانده و  به مشهد گریخته  بود بازداشت شد.  سرهنگ الیاس تازیکه، فرمانده انتظامی علی‌آباد کتول استان گلستان به سایت پلیس گفت: چند روز پیش فوت مشکوک دختری دو ساله در بیمارستان علی‌آباد کتول به ماموران گزارش شد. در بررسی از وضعیت جسد معلوم شد آثار ضرب و جرح روی بدن او وجود دارد. در جریان تحقیقات معلوم شد ناپدری این کودک شب قبل وی را مورد ضرب و جرح شدید قرار داده و مانع از انتقال کودک به بیمارستان شده و باعث فوت کودک شده است. طبق گفته  مادر کودک  شوهرش  فرارکرده است. مخفیگاه متهم در مشهد شناسایی و او در آنجا بازداشت شد. متهم در تحقیقات اولیه به ضرب و جرح و قتل کودک دو ساله اعتراف کرد چون با همسرش درگیری داشته به قصد انتقام فرزند او را کشته است.