دعوا با همخانه، راز جنایت 4ساله را فاش کرد

دعوا با همخانه، راز جنایت 4ساله را فاش کرد

مردجوان وقتی همخانه‌اش را تهدید ‌کرد نمی‌دانست با شکایت او‌ راز جنایتی که چهارسال مخفی‌اش کرده بود فاش می‌شود. متهم با هویت جعلی زندگی می‌کرد که کارآگاهان او را دستگیر کردند.
 به گزارش خبرنگار جام‌جم‌ 7آذر96 وقوع درگیری خونینی در مغازه تعمیرات گوشی‌ تلفن‌همراه در یکی از محله‌های تهرانپارس به ماموران پایتخت گزارش شد.
مرد مغازه‌دار و دو نفر از دوستانش زخمی شدند که یکی از دوستان وی پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد. تحقیقات ماموران اداره‌دهم پلیس‌آگاهی تهران نشان می‌داد که دعوا میان مشتری و مغازه‌دار رخ‌داده و با شدت‌گرفتن درگیری طرفین، دوستان آنها که بیش از 20نفر بودند وارد دعواشده و مرگ یکی از طرفین رقم خورد.
ماموران فیلم دوربین‌های مداربسته را بازبینی کردند که صحنه‌به‌صحنه نشان داد قاتل فراری با ضربه‌های چاقو این جنایت را رقم زده است. ماموران در جست‌و‌جوی قاتل فراری بودند که با گذشت حدود چهارسال از این ماجرا، دو روز پیش مردی به پلیس شهرستان پردیس مراجعه و از همخانه‌اش شکایت کرد و گفت: با همخانه‌ام دعوا کردیم و او تهدید کرد پیش از این یک نفر را کشته و ترسی برای کشتن من ندارد.
پس از این شکایت، ماموران به خانه موردنظر رفته و متهم بازداشت شد. او منکر قتل ‌شد و گفت که شاکی دروغ می‌گوید اما زمانی که از پلیس تهران استعلام کردند معلوم شد او همان قاتل فراری است.
متهم برای ادامه تحقیقات به اداره‌دهم پلیس‌آگاهی تهران منتقل شد ‌و گفت: 7آذر96 یکی از دوستانم برای تعمیر گوشی‌اش به مغازه تعمیرات ‌گوشی تلفن‌همراه رفته بود که مبلغی که برای تعمیر گفته بود 5000تومان گران‌تر از مغازه‌های دیگر بود و همین باعث دعوای اولیه میان آن دو شده و بدون تعمیر گوشی بیرون آمده بود. ماجرای این درگیری را برایمان تعریف کرد که برای تنبیه‌کردن مغازه‌دار به محل کارش رفتیم. او و دوستانش در مغازه بودندکه دعوا شروع شد‌ و با شدت‌گرفتن درگیری به هواخواهی از دوستم با چاقو مرد مغازه‌دار و دو نفر از دوستانش را زخمی کرده و پیش از حضور ماموران فرار کردیم.
وی افزود: روز بعد فهمیدم یکی از آنها فوت‌کرده و متهم به قتل شدم. ارتباطم با خانواده‌ام قطع شد و به اطراف شهر تهران رفتم و با نام و فامیل ‌جعلی به زندگی‌ ادامه داده و با کارگری هزینه زندگی‌ام را درمی‌آوردم. چندی پیش در شهرستان پردیس خانه‌ای اجاره کردم و بعد همخانه‌ای آوردم تا هزینه‌هایم کم شود اما چند روز قبل بر سرهزینه‌های خانه و نظافت دعوایمان شد. تهدیدش کردم که مردی را کشته‌ام و او را هم به قتل می‌رسانم اما فکر نمی‌کردم مرا به ماموران لو دهد و بازداشت شوم.
‌محمد وهابی‌، بازپرس شعبه‌دوم دادسرای جنایی تهران در‌این‌باره به جام‌جم گفت: با اعتراف متهم به قتل‌ او به اتهام مباشرت در قتل‌عمد‌ روانه ‌بازداشتگاه پلیس آگاهی تهران شد.