چه خبر؟

چه خبر؟

«مسابقه ایران»
برنامه طنز در کیش

رادیو صبا در برنامه مسابقه ایران، سفری به مرکز کیش دارد.
به گزارش جام‌جم، برنامه « مسابقه ایران» با هدف معرفی مسابقات رادیویی سایر مراکز استانی راهی آنتن صبا می‌شود.
مسابقه ایران با پخش قسمت‌های جالب و شنیدنی و گفت‌وگو با عوامل برنامه‌ساز آنها به معرفی مسابقات در سایر مراکز استان‌ها می‌پردازد. امروز مسابقه «٣در۴»از مرکز کیش در این برنامه معرفی و با عوامل این مسابقه گفت‌وگو می‌شود.
این مسابقه به‌مدت 30دقیقه به منظور ایجاد پل ارتباطی با مخاطبان و کیشوندان با گروه‌های سنی مختلف با رویکرد تفریحی و اطلاعاتی با سوالات(اطلاعات عمومی، ایران‌شناسی، فرهنگ و هنر، ورزشی، گردشگری جهان، علم و فناوری،تاریخی و...) ارائه شده که حضور شرکت‌کنندگان در برنامه به صورت تلفنی بوده و هدف از تولید این برنامه افزایش اطلاعات عمومی و پرکردن اوقات فراغت کیشوندان است.
این مسابقه به تهیه‌کنندگی و نویسندگی امیررضا هاشمی و با اجرای مهدی رشیدیان‌ به‌طورزنده از رادیو کیش پخش می‌شود.
مسابقه ایران هر شب از شنبه تا چهارشنبه ساعت 20و30دقیقه به تهیه کنندگی و اجرای مونا قنادها تقدیم شنوندگان رادیو صبا می‌شود.
تکریم زحمات کادر درمان
 در صدا و سیما

سریال «تب‌سالی» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده و تهیه‌کنندگی سید امیر پروین‌حسینی در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما در حال تولید است. به گزارش صبا، سریال تب‌سالی به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده و تهیه‌کنندگی سید امیر پروین‌حسینی در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما ساخته می‌شود.
 این سریال در ۲۶تا ۳۰ قسمت به نویسندگی مرجان اشرفی‌زاده و سمانه نامدار درباره زیست دوران کرونا با تمرکز بر پزشکان و پرستاران و با محوریت ابعاد مختلف کرونا در یک بیمارستان تولید و در آن به شهدای سلامت اشاره خواهد شد.نگارش سریال تب سالی نزدیک یک‌ سال زمان برده و پس از بازنویسی‌ها ۲۰ قسمت سیناپس آن نهایی شده‌است.
مرجان اشرفی‌زاده، کارگردان و نویسنده این سریال در گفت‌وگو با صبا درباره شرایط تولید تب سالی گفت: این سریال، کار بسیار سنگینی است که در واقع در دو بخش تولید خواهد شد. یک بخش این سریال متمرکز در بیمارستان و فضای بخش مراقبت‌های ویژه کرونایی است. فعالیت در خط مقدم پزشکان، پرستاران و کادر درمانی که در حال خدمت رسانی به مردم هستند به‌تنهایی کار بسیار سنگینی است. وی افزود: بخش دوم سریال به داستان زندگی بیماران و افرادی می‌پردازد که برای بیماری کرونا به بیمارستان مراجعه می‌کنند. می‌خواهیم با همراهی آنها قصه‌های متفاوتی را نمایش دهیم که شرایط کرونا بر زندگی مردم ایجاد کرده‌است.
اشرفی‌زاده درباره موقعیت‌های حساس این سریال بیان کرد: تب سالی، کاری با موقعیت‌های فراوان و شخصیت‌های متفاوت است، چون این سریال روایتگر دو سال سخت و نفسگیر گذشته‌ است که ترس از ابتلا به ویروس کرونا در زندگی همه ما نقش داشته و جزئیات متنوعی را ایجاد کرده که به تصویر کشیدن آنها سخت و سنگین است.
این کارگردان اضافه کرد: منتظریم تلویزیون شرایطی را فراهم کند تا امکان ساخت این سریال با کیفیت بالا فراهم شود. من و سیدامیر پروین‌حسینی، تهیه کننده سریال به تولید سریال بی‌کیفیت تمایل نداریم و تلاش می‌کنیم متنی را که نوشته شده و تایید گرفته، تهیه و تولید کنیم.
مرجان اشرفی زاده مطرح کرد: شرایط کار در حال حاضر مطلوب است و توانسته‌ایم ۲۰قسمت از ۲۶تا۳۰ قسمت سریال را برای پیش تولید آماده کنیم. متن کامل فیلمنامه‌ها هم در حال نگارش است و منتظر فراهم شدن شرایط تولید هستیم.