قتل پدرزن و مادرزن با ضربه‌های چاقو

داماد خشمگین در دادگاه تشریح کرد

قتل پدرزن و مادرزن با ضربه‌های چاقو

مرد جوان که متهم است پدرزن و مادرزن خود را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده و همسرش را زخمی کرده بود در جلسه دادگاه به تشریح جنایت پرداخت.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ظهر آخرین روز شهریور سال گذشته، مرد جوانی به بالکن خانه‌ای در شهرک ولیعصر تهران آمد و فریاد زد: «پدرزن و مادرزنم را کشته‌ام، با پلیس تماس بگیرید.»
در ادامه تیمی از مأموران در محل حاضرشده و پس از ورود به خانه با پیکر مرد 53ساله به نام احمد و همسر 48ساله‌اش، ثریا رو به رو شدند که با ضربه‌های چاقو کشته شده بودند. دختر 24ساله آنها به نام مریم هم زخمی شده بود.
تحقیقات مقدماتی نشان داد، عامل این جنایت داماد خانواده است که در محل بازداشت شد. متهم در تحقیقات ابتدایی درباره انگیزه‌اش از این جنایت گفت: پس از ازدواج با همسرم به این ساختمان چهار طبقه که متعلق به پدرزنم بود، آمده و در طبقه چهارم ساکن شدیم. هر بار با همسرم دعوا می‌کردم، او خانه را ترک می‌کرد و به خانه پدر و مادرش می‌رفت و همه جزئیات دعوا را به آنها می‌گفت. آخرین بار هم سر هزینه ایمپلنت دندان با هم درگیر شدیم. دعوای من و همسرم بالا گرفته بود که پدرزنم وارد شد و دو سیلی به صورتم زد. کنترل اعصابم را از دست داده و چاقویی از آشپرخانه برداشتم و ضرباتی به پدر و مادرزنم و همسرم زدم.
پس از تکمیل تحقیقات در دادسرا برای مرد جوان به اتهام دو فقره قتل، جراحت‌های عمدی غیرمنتهی به مرگ و شروع به قتل همسرش کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.
دیروز به این پرونده در دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی شد و اولیای دم درخواست قصاص قاتل را مطرح کردند.
در ادامه رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به حمید از او خواست از خود دفاع کند. متهم وقتی در جایگاه قرار گرفت در دفاع از خود گفت: قبول دارم اشتباه کردم. روز حادثه سر هزینه ایمپلنت با همسرم دعوایم شد و او به من بد و بیراه گفت و تهدیدم کرد. ابتدا به بیمارستان محل کار همسرم رفتم که حراست اجازه ورود نداد. بعد به خانه رفتم. ناگهان صدای همسرم را شنیدم و دو چاقو برداشتم. مادرزن و پدرزنم هم قصد ورود به خانه را داشتند که جلوی در را گرفتم اما ناگهان با ضربه‌ای به در، پرت شدم. وقتی به خودم آمدم پدرزن و مادرزنم غرق در خون روی زمین
 افتاده بودند.
رئیس دادگاه: پس چه کسی به آنها ضربه زد؟
متهم به قتل: احتمالا پدرزنم را زدم و مادرزنم و همسرم برای میانجیگری وارد دعوا شده و چاقو خورده‌اند.
رئیس دادگاه: مدعی هستی متوجه قتل‌ها نبودی در حالی که جسد پدرزنت در آشپزخانه و جسد مادرزنت در پذیرایی خانه بود. پزشکی قانونی اعلام کرده ضربه‌ای که به مادرزنت زدی آن‌قدر سخت بوده که پس از جراحت شدید دست، وارد قلب شده است. حالا چه دفاعی داری؟
متهم به قتل: نمی‌دانم در آن چند ثانیه چه اتفاقی افتاد. چون در آن درگیری به سرم ضربه خورده‌بود.
رئیس دادگاه: پزشکی قانونی اصابت ضربه به سرتان را تایید نکرده است.
متهم به قتل: پشیمانم و از اولیای دم درخواست بخشش دارم.
پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات برای تصمیم گیری وارد شور شدند.