حق با شماست

حق با شماست

# محدودیت-کرونا
خانجانی از بابل: 
مقاومت بعضی از شهروندان در برابر تزریق واکسن کرونا، باعث شیوع مجدد آن و ابتلای دیگر شهروندان می‌شود. امیدوارم محدودیت‌های کرونایی برای این افراد تشدید شود.
 
# بورس-حباب
یک شهروند:
 بعضی از مسؤولان رشد بورس را حباب می‌دانند و سعی در تخریب آن دارند. چرا این افراد افزایش قیمت در سکه، طلا و ارز را حباب نمی‌دانند؟ آیا منفعت این افراد در رشد ارز است؟
 
# اقشار- ضعیف
یک شهروند:
 تحت پوشش کمیته امداد هستم، حتی برابر با حقوق کارگری هم دریافت نمی‌کنم. چرا دولت فکری به حال اقشار ضعیفی مانند بنده نمی‌کند؟
 
# ضامن- مسدود
گیلک از علی‌آباد: 
ضامن بانکی هستم که متاسفانه وام‌گیرنده از پرداخت اقساط 
سر‌ باز زد، حالا بانک تمامی حساب‌های بنده را از‌جمله حسابی که یارانه واریز می‌شود نیز مسدود کرده 
است. چرا؟
 
# هوا-کلانشهر
لرستانی از تهران:
 به نظر می‌رسد آلودگی هوا به فراموشی سپرده شده‌است و هیچ سازمان و نهادی حرفی از آن نمی‌زند. این در حالی است که همه روزه شاهد هوایی آلوده در کلانشهرها هستیم.
 
# پارکبان-پول- زور
ناصری از تهران:
 در بلوار میرداماد نزدیک مسجد الغدیر، پارکبانان غیرقانونی فعالیت می‌کنند و محل‌های پارک خودرو را به شهروندان می‌فروشند. از پلیس و شهرداری منطقه تقاضا می‌شود با این افراد سودجو و فرصت‌طلب برخورد کند. 

جوابیه
​​​​​​​در پی درج پیامی در روز چهارشنبه مورخ 1/10/1400 با عنوان «قطع ــ اینترنت» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: در‌خصوص آنتن‌دهی ضعیف اینترنت شرکت رایتل در مترو، به اطلاع مسافران گرامی می‌رساند طی پیگیری انجام شده از شرکت رایتل، اعلام داشتند که قطعی اینترنت به‌صورت مقطعی بوده و در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد.