بازیکنی نیستم که کم بیاورم

علی علیپور: اتفاقات خوبی برایم می‌افتد

بازیکنی نیستم که کم بیاورم




بازی در اروپا آسان نیست. از آنجا که تمرینات در لیگ ایران حرفه‌ای نیست و زمین تا آسمان با تمرینات و شرایط باشگاه‌های اروپایی فرق دارد، بازیکنان ایرانی به محض ورود به قاره سبز با مشکلاتی از جمله مشکلات بدنی همراه می‌شوند. این مانع گاهی مصدومیت‌هایی به وجود می‌آورد که به لژیونرهای ایرانی ضربه سنگینی می‌زند.  
اما علی علیپور از جمله بازیکنانی است که توانست با آمادگی بالای بدنی، این مانع سخت را پشت سر بگذارد. او که در شرایط خوبی قرار داشت، توانست در کمترین زمان خودش را به سطح دیگر بازیکنان ماریتیمو برساند و بعد از دو فصل حضور در پرتغال، یکی از بازیکنان کلیدی این باشگاه
به حساب  ‌آید. علی فصل گذشته سه گل سه امتیازی زد و عامل اصلی بقای ماریتیمو در لیگ برتر پرتغال بود. او امسال هم در 16 مسابقه 4 گل به ثمر رسانده و دو پاس گل هم داده است. علیپور در جام حذفی این کشور هم یک بازی کرده و یک گل زده است.
آقای گل سابق لیگ‌برتر اما همواره از خود توقعات بالایی دارد و می‌خواهد بهتر شود. او در این باره به روزنامه جام‌جم می‌گوید: «می‌توانم بهتر شوم. توکلم به خداست. مطمئن هستم که اتفاقات خوبی برایم می‌افتد. بازیکنی نیستم که کم بیاورم. پای کار می‌مانم و با قدرت بیشتری به کارم ادامه می‌دهم.»
علیپور اضافه می‌کند: «بازی در اروپا ساده نیست. این را تمام بازیکنان گفته‌اند. اگر به روند اکثر لژیونرها نگاه کنید برای
جا افتادن یکی دو سال نیاز داشته‌اند. وقتی به اروپا می‌آیید باید خیلی چیزها را تغییر دهید و کلا زندگی تازه‌ای آغاز کنید. فشار تمرینات چند برابر می‌شود و شما به لحاظ روحی هم باید خود را بالا بکشید. خدا را شکر من خیلی زود توانستم در تیم ماریتیمو جا بیفتم. در سال اول خیلی خوب به من بازی رسید چون توانستم خودم را ثابت کنم. از این بابت خدا را شکر می‌کنم. در فصل دوم هم تیم با مشکلاتی روبه‌رو شد ولی با حضور کادر جدید شرایط تغییر کرده و انشاا... بهتر هم می‌شود.»