حق با شماست

حق با شماست

#اتوبوس-تاخیر
سجادیان از تهران:
فاصله حرکت اتوبوس‌های خط راه‌آهن - بیمارستان  امام خمینی(ره) زیاد است و  با توجه به‌زیاد بودن مسافر و تردد در این خط سرگردانی مسافران را در ایستگاه در پی دارد.

 #آسفالت-کرج
صداقت از کرج:
 آسفالت ورودی آزادراه کرج به آزادگان شرق بسیار خراب بوده و انگار زمین خاکی است. چرا اقدامی بابت نوسازی آن صورت نمی‌گیرد؟

#رانندگی-شب
مقدم از تهران:
از پلیس راهنمایی و رانندگی و شهرداری تهران تقاضا دارم نسبت به نحوه ایجاد سرعت‌گیرها در خیابان و جاده‌های برونشهری نظارت بیشتری داشته‌باشند؛ بعضی از آنها غیراستاندارد و بعضا بدون رنگ‌آمیزی هستند و هنگام شب، رانندگان را دچار مشکل می‌کند.

#رسیدگی-بعثت
ایروانی از تهران:
 آسفالت بزرگراه بسیج، حدفاصل بیمارستان بعثت تا پل تختی به سمت شمال خراب است و لطفا شهرداری محترم منطقه رسیدگی کند.

#پاسداران-خرابی
همتی از تهران:
آسفالت کوچه امید در نزدیکی میدان هروی پاسداران، بسیار خراب بوده و حتی یک چاله بزرگ که مربوط به شرکت آب و فاضلاب است نیز وجود دارد. لطفا به مشکل این کوچه رسیدگی شود.

#کرایه-خودرو
جاویدان از تهران:
کرایه خودروهای اینترنتی با توجه به کسر 20 درصدی حق کمیسیون توسط شرکت‌های خدمات‌دهنده بسیار کم است و اصلا برای رانندگان صرفه اقتصادی ندارد.

#نسخه-الکترونیکی
زاهدی از کرج:
 بسیاری از شرکت‌های بیمه‌ تکمیلی با توجه به الکترونیکی شدن نسخه‌ها، خود را به روز نکرده‌اند و این موضوع برای شهروندان مشکل ایجاد کرده‌است.

#تعادل-توزیع
جانی‌نژاد از بابل:
نبود تعادل در تولید، توزیع و صادرات محصولات کشاورزی و دامی در کشور باعث افزایش و کاهش قیمت‌ها به صورت ناگهانی می‌شود و این موضوع متضرر شدن تولیدکننده و مصرف‌کننده را در پی دارد. چرا مسؤولان کشوری برنامه‌ریزی مناسبی نمی‌کنند تا این موارد پیش نیاید؟