جشن باشکوه بام ایران به مناسبت میلاد فرخنده قائم آل محمد(عج)

جشن باشکوه بام ایران به مناسبت میلاد فرخنده قائم آل محمد(عج)


صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری به مناسبت عید بزرگ نیمه‌شعبان، برنامه‌های شاد و متنوعی تقدیم مخاطبان می‌کند.
به گزارش روابط‌عمومی رسانه‌ملی، با فرارسیدن نیمه‌شعبان، ولادت باسعادت قائم آل محمد، حضرت مهدی موعود(عج)، شبکه استانی جهان‌بین ویژه‌برنامه‌های متنوعی تهیه و تقدیم مخاطبان می‌کند.
سیمای جهان بین ویژه‌برنامه «بهار موعود» را به تهیه کنندگی و کارگردانی بیژن علی بابایی، اجرای ابوالفضل هادی‌پور و مینا حیدری روز جمعه از ساعت 10 تا 11و30دقیقه روی آنتن می‌برد. گفت‌وگوی کارشناسی در خصوص مهدویت و منتظران واقعی، دعوت از خوانندگان استانی، موسیقی و تصاویر شاد، گزارش‌های مردمی، نماآهنگ ، حضور گروه سرود، پیام‌ها و دل‌نوشته‌ها از جمله بخش‌های جذاب این ویژه‌برنامه تلویزیونی است.چهار بخش گزارشی شاد و مردمی درخصوص جشن‌های نیمه‌شعبان، ارتباط با خواننده استانی، آنونس، موسیقی و ترانه‌های شاد، شعر شاعران هم استانی و بسته‌های صوتی از بخش‌های شنیدنی این برنامه است که روز جمعه از ساعت 9 تا 11 روی آنتن می‌رود.
معاونت‌خبر مرکز با تهیه و تولید یک گزارش خبری، گزارش از جشن‌های سطح شهر و پوشش مراسم و برنامه‌های متنوع شهرستان‌های 10گانه استان و پخش از بخش‌های خبری رادیویی و تلویزیونی و ارسال به تهران، برقراری ارتباط با مسجد جمکران در خبر 20 سیما و خبر 16 رادیو، انتشار و بارگذاری تمامی محتواهای تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، کانال و پیام‌رسان‌ها، جشن‌های ولادت پر برکت آخرین پیشوای شیعیان جهان را پوشش خبری می‌دهد.