از این نسل باید زودتر استفاده می‌شد

از این نسل باید زودتر استفاده می‌شد

در تیم ملی والیبال ایران با یک اتفاق ویژه روبرو هستیم، از یک سو نسلی جوان روی کار آمده و از سویی دیگر مربی ایرانی این تیم را هدایت می‌کند. این اتفاقی ارزشمند است و حضور عطایی در تیم به عنوان سرمربی انتخاب مطمئنی به نظر می‌رسد.

 همه باید از این تغییر و تحول حمایت کنیم هر چند به نظر من این تغییرات زودتر از اینها باید صورت می‌گرفت. نسلی در والیبال خود داریم که از این نسل باید مدت‌ها پیش استفاده می‌کردیم.  این بازیکنان جوان آینده درخشانی دارند و می‌توانند به موفقیت‌های زیادی برسند. مربی ایرانی همیشه به این جوانان انگیزه و بها می‌دهد. این تیم مجموعه ای بی حاشیه محسوب می‌شود.  امیدوارم که حضور تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های والیبال توام با موفقیت باشد چون اگر این چنین نباشد باز هم پای مربیان خارجی به ایران باز می‌شود.  به هرحال من تصور می‌کنم هفته اول بهترین فرصت برای تیم ایران است چرا که در این گروه تیم‌هایی حضور دارند که قابل بردن هستند. 
بازیکنان ایران قابلیت این را دارند تا در مقابل هلند، استرالیا و حتی ژاپن به برتری دست پیدا کنند. بنابراین هفته نخست این دوره از لیگ ملت‌های والیبال شروع خوبی برای ملی پوشان است. پیروزی‌های متعدد در این هفته می‌تواند هم روحیه تیم را بالا ببرد و هم موجب هماهنگی بیشتر بازیکنان جوان تیم ملی والیبال ایران شود. شروع به برد هم از همین جا آغاز می‌شود.  
ما باید به این نکته توجه کنیم که هفته‌های آینده برای تیم ملی سخت تر خواهد شد چرا که با رقبای سنگین تری بازی داریم و به همین دلیل باید از رقبای آسان‎تر هفته نخست باید نهایت استفاده را ببریم. شرایط وقتی به این گونه باشد که از بازی‌های آسان به سمت بازی‌های سخت ببریم قطعا به سود ماست. 
بهنام محمودی - کارشناس والیبال