تروریست‌های روسیاه آلبانی در امان نیستند

وزیر اطلاعات:

تروریست‌های روسیاه آلبانی در امان نیستند

وزیر اطلاعات با صدور پیامی به‌مناسبت بزرگداشت شهدای هفتم‌تیر و هفته قوه قضاییه با بیان این‌که سربازان گمنام امام‌زمان(عج) در سنگر عظیم مبارزه و جهاد به‌عنوان ضابطین قضایی تمام کوشش و همراهی خود را در انجام رسالت خطیر حفظ امنیت این مرز و بوم و احقاق حقوق امت شهیدپرور به‌کار خواهند گرفت، تاکید کرد: تروریست‌های روسیاه آلبانی‌نشین هیچ‌گاه از آتش انتقام 12هزار شهید جنایات آنها در امان نخواهند بود.

در پیام او آمده است: نام و یاد شهدای والامقام فاجعه جنایتکارانه هفتم تیر ۱۳۶۰ که به دستان خون‌چکان منافقین تروریست و با حمایت استعمارگران مدعی حقوق بشر به وقوع پیوست، تا همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود. ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت مظلومانه شهید مظلوم آیت‌ا... دکتر بهشتی و 72 تن از یاران صدیق حضرت امام‌خمینی(ره)، فرارسیدن هفته قوه قضاییه را خدمت رئیس محترم آن قوه و کلیه قضات عدل‌گستر و کارکنان صدیق که با اعتقاد و انگیزه‌ای راسخ به تاسی از امیرالمومنین حضرت‌علی(ع) در راستای احقاق حقوق حقه ملت عدالت‌خواه ایران اسلامی تلاش می‌کنند تبریک می‌گوییم. 
حجت‌الاسلام سیداسماعیل خطیب در این پیام تاکید کرده است: مطمئنا سربازان گمنام آقا امام‌زمان(عج) در سنگر عظیم مبارزه و جهاد به‌عنوان ضابطین قضایی تمام کوشش و همراهی خود را در انجام رسالت خطیر حفظ امنیت این مرز و بوم و احقاق حقوق امت شهیدپرور به‌کار خواهند گرفت. تروریست‌های روسیاه آلبانی‌نشین نیز هیچ‌گاه از آتش انتقام 12هزار شهید جنایات آنها در امان نبوده و نخواهند بود؛ گرچه هر روز بیش از پیش خود را در اختیار سران تروریسم رسمی و دولتی از قبیل ترامپ و مایک ‌پنس و پمپئو قرار دهند. درحالی‌که همین جانیان، خود هر روز بیش از گذشته در هراس بیشتر از خونخواهان سردار بزرگ اسلام، شهید سپهبد قاسم سلیمانی هستند. این سنت الهی است که جنایتکارانی همچون منافقین و کارفرماهایشان، از عذاب الهی در امان نخواهند بود.