اعتراض زیر پوستی در پرسپولیس

دستمزد صادقی جنجالی شد

اعتراض زیر پوستی در پرسپولیس

سعید صادقی داغ‌ترین سوژه نقل و انتقالات فوتبال ایران شد و درنهایت به جمع قرمزها پیوست. البته که خیلی‌ها نسبت به این موضوع انتقاد داشتند و می‌گفتند کیفیت او به اندازه‌ای که نامش بزرگ شده، نیست. استقلالی‌ها که صادقی را از دست دادند او را یک بازیکن معمولی خواندند. از طرفی مومنی، عضو هیات مدیره آبی‌ها گفت پرسپولیس به صادقی قول تیم‌ملی را داده است. ظاهرا حاشیه‌ها حول محور نام این بازیکن تمامی ندارد.

خبرهای رسیده از داخل پرسپولیس حکایت از آن دارد که بعضی بازیکنان نسبت به قرارداد مالی صادقی معترض هستند. آنها حتی گفته‌اند بهتر بود باشگاه احسان پهلوان را حفظ می‌کرد چراکه این بازیکن کیفیت بهتری نسبت به صادقی داشت. 
پرسپولیس در مذاکره با پهلوان اعلام کرد نمی‌تواند به او رقمی بالاتر از هشت میلیارد تومان پرداخت کند. این بازیکن هم می‌گوید پیشنهاد مالی بهتری دارد  و  اگر با رقم درخواستی‌اش موافقت نکنند جدا می‌شود. پرسپولیس موافقت نمی‌کند و پهلوان در نهایت به باشگاه فولاد خوزستان ملحق می‌شود. این جدایی با تعجب بعضی بازیکنان همراه می‌شود. کمی بعد پرسپولیس سعید صادقی را با رقمی حدود 18میلیارد تومان به خدمت می‌گیرد. از ما نشنیده بگیرید ولی بعضی بازیکنان گفته‌اند اگر باشگاه این‌قدر پول داشته که به صادقی بدهد چرا احسان پهلوان را حفظ نکرده است؟