خداحافظی زوری سیدجلال!

خداحافظی زوری سیدجلال!

سیدجلال حسینی وارد عرصه مربیگری شد اما واقعیت این است که دوست داشت هنوز بازی کند. یکی از دوستان نزدیک او با خنده به جام‌جم می‌گوید: «یک‌جورهایی زوری خداحافظی‌اش دادند.»

حسینی قصد داشت یک فصل دیگر برای پرسپولیس بازی کند. حتی گفته بود بدنش می‌کشد و مشکلی برای همراهی پرسپولیس ندارد اما یحیی‌گل‌محمدی به او گفت: «خداحافظی برایش تصمیم بهتری است.» حسینی می‌دانست اگر به باشگاه دیگری برود و آنجا از فوتبال خداحافظی کند، بازگشت به پرسپولیس به عنوان مربی دشوار خواهد شد. در واقع نزدیکانش به او این مشاوره را دادند که «یک چیز را از دست بدهد و چیز دیگری را به دست بیاورد.» این همان رسیدن به نیمکت قرمزها بود که خیلی‌ها تلاش می‌کنند به آن برسند. سیدجلال هم وقتی دید این پوئن را به دست می‌آورد، تصمیم گرفت تا خداحافظی کند. 
دیروز اتفاقا محسن ربیع‌خواه، همبازی سابق سیدجلال هم در این باره گفت: «به نظرم حسینی می‌توانست یک فصل دیگر بازی کند. او به لحاظ آمادگی بدنی در سطح خوبی قرار دارد. جمعه هم که در بازی خیریه شرکت کرد، این مساله کاملا مشهود بود. او زندگی سالمی دارد. به همین خاطر هنوز می‌تواند بازی کند ولی خب، تصمیم به خداحافظی گرفت دیگر...» 
هر چه بود او وارد عرصه جدیدی شد و حالا قصد دارد در کار مربیگری پیشرفت کند. سیدجلال البته با مانعی برای نشستن روی نیمکت قرمزها روبه‌روست. از آنجا که او هنوز مدرک مربیگری ندارد، نمی‌تواند به عنوان دستیار روی نیمکت بنشیند. احتمال دارد نام او را به عنوان یکی از عوامل اجرایی کادر رد کنند تا بتواند بدون مشکلی قرمزها را همراهی کند.