اخبار

اخبار

پرداخت وام ازدواج در 10روز
براساس بخشنامه بانک مرکزی، بانک‌ها موظفند در اسرع وقت ضمن تعیین شعبه، پذیرش و تعیین تکلیف متقاضیان در صف سامانه قرض‌الحسنه ازدواج، با تکمیل مدارک توسط متقاضی ظرف مدت حداکثر 10روزکاری نسبت به پرداخت تسهیلات یاد شده اقدام کنند.

اتلاف 30درصدی محصولات کشاورزی
میرسامان پیشوایی، رئیس سازمان ملی بهره‌وری: در بخش کشاورزی در سال حدود ۱۳۰میلیون تن محصول کشاورزی تولید می‌کنیم که حدود ۳۰درصد از این ۱۳۰میلیون تن، در طول زنجیره تامین از زمین تا مصرف‌کننده تلف می‌شود. برای این ۳۰درصد ما حدود ۹میلیارد متر مکعب آب در کشوری که تنش آبی جدی است، مصرف می‌کنیم. این فقط موضوع آب است و این‌که چقدر نیروی کار مصرف می‌شود و چقدر سوخت و حمل‌ونقل و انرژی مصرف می‌شود، بماند.

فروش دلاری بلیت هواپیما ممنوع
رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی: فروش بلیت هواپیما به اتباع خارجی بر اساس نرخ دلار ممنوع است و این موضوع به همه شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شد. فروش دلاری بلیت هواپیما برای مسافران به‌خصوص در فرودگاه‌های آبادان و اهواز مشکلاتی را ایجاد کرده بود و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در جلسه‌ای که با مدیران‌عامل شرکت‌های هواپیمایی داشت این موضوع را ابلاغ کرد که تصویر آن نیز منتشر خواهد شد.
ضمیمه قاب کوچک