بدون تیتر

بدون تیتر

امیرهوشنگ بیرشک، دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران: با وجود تصویب حذف سود بازرگانی واردات کالاهای اساسی بعد از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، ستاد تنظیم بازار با گذشت دو ماه هنوز این مصوبه هیات وزیران را به گمرک ابلاغ نکرده است.

مشاهدات میدانی از خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران حاکی از رسیدن قیمت هر شانه ۳۰عددی تخم مرغ به محدوده ۸۵ تا ۱۰۰ هزار تومان است. این در حالی است که هفته گذشته قیمت آن ۸۰ تا ۸۵ هزارتومان بود.

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان سهام عدالت که سود سهام سال مالی ۱۳۹۹ را دریافت نکرده‌اند، اطلاعات بانکی خود را ویرایش کنند.

محبوب پناهی، معاون صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با یکی از بانک‌ها منعقد کردیم می‌توانیم تا 1000 میلیارد تومان تسهیلات از طریق صدور ضمانت‌نامه به صنایع کوچک بپردازیم.

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از اختصاص ۳۰۰ کانتینر صادراتی به مقصد روسیه با هدف احیای کریدور شمال-جنوب خبر داد.

در حالی پیش از این شرکت عمران پرند از افزایش آورده متقاضیان نهضت ملی مسکن به ۳۲۰ میلیون تومان خبر داده بود که آورده متقاضیان این طرح در پردیس نیز به ۳۶۰ میلیون افزایش یافته است.

کلیه اشخاصی که ملک یا املاک‌شان را به اجاره واگذار کرده‌اند و درآمدی از آن دارند، مشمول مالیات هستند و باید تا اول مرداد سال جاری به سامانه my.tax.gov.ir مراجعه کرده و مالیات خود را پرداخت کنند و برای این کار لازم است با مراحل تکمیل اظهارنامه و پرداخت مالیات مربوطه آشنا شوند.

آمار واردات زنجیره فولاد از شمش فولاد تا انواع مقاطع، محصولات فولادی و آهن اسفنجی نشان می‌دهد که علاوه بر این‌که چند سالی است کشور از واردات آهن اسفنجی بی‌نیاز و واردات آن صفر بوده است، در دو ماهه امسال نیز واردات شمش فولاد صورت نگرفته؛ این در حالی است که واردات سایر اقلام افزایش ۱۹ تا ۳۳ درصدی داشته است.