دستمزد پایین بهروز عطایی در والیبال

دستمزد پایین بهروز عطایی در والیبال

سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران دستمزد بسیار کمی می‌گیرد. این خبر را روز گذشته مصطفی کارخانه مدیر فنی تیم‌های ملی اعلام کرد. گویا میزان دریافتی عطایی در تیم‌ملی باعث ناراحتی شدید اوست و از آنجا که به طور دائم با کارخانه در ارتباط است، ناراحتی خود را بروز داده است.

فدراسیون والیبال بیش از یک دهه است که مربیان خارجی را برای تیم‌ملی والیبال می‌آورد. این مربیان هم دستمزد بالایی داشته‌اند. از ولاسکو بگیرید تا کواچ و کولاکوویچ و این آخری آلکنو. سرمربی روس که هم در لیگ ملت‌ها و هم المپیک گذشته روی نیمکت ایران نشست، قرارداد سنگینی داشت و در نهایت هیچ یادگاری شیرینی از خود به جای نگذاشت. با این وجود او دستمزدی حدود 30میلیارد تومان از فدراسیون دریافت کرد. 
کارخانه دیروز در این باره گفت: «ببینید عملکرد آلکنو چطور بود و عملکرد آقای عطایی چطور بوده است. ایشان روزانه 150هزار تومان دریافت می‌کنند، حتی کمتر از یک کارگر ساده.» 
کنکاش‌های خبرنگار جام‌جم نشان داد عطایی به دلیل عرق و تعصبی که نسبت به تیم‌ملی دارد، از ابتدای ورود به این عرصه و قبول هدایت ایران، قراردادی امضا نکرد. او هنوز هم قراردادی ندارد و به عنوان سرمربی مجانی روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند. فدراسیون هم در مقابل اجازه داده تا عطایی همچنان سرمربی تیم هراز آمل باقی بماند.