کجا برویم؟

کجا برویم؟

تالار رودکی
آنسامبل نیواک امروز ساعت 21 در تالار رودکی روی صحنه می‌رود. گلریز زربخش، نوازنده ویولن و ژابیز زربخش نوازنده ویولنسل، آنسامبل نیواک هستندکه آنها سال‌هاست در کنار یکدیگر به همنوازی، اجرا و ضبط آلبوم مشغولند.  آنسامبل نیواک در این کنسرت آثاری از آهنگسازان قرن20 و 21 همچون؛ اِرنست باخریچ آهنگساز اتریشی، اِمیل گویه آهنگساز فرانسوی، امانوئل مور آهنگساز مجارستانی، پیتریس وَسکس آهنگساز لتونیایی، ایانیس زِناکیس آهنگساز یونانی و شایان حبیبی آهنگساز ایرانی برای علاقه‌مندان موسیقی کلاسیک و معاصر اجرا می‌کند.

فرهنگسرای اندیشه 
کارگاه تصویرگری «مادری از دیار آفتاب» برای گرامیداشت یاد و خاطره سبا بابایی، تنها مادر شهید ژاپنی دفاع‌مقدس توسط فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. در این کارگاه، خاطراتی از این مادر شهید که در کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب» به قلم حمید حسام و مسعود امیرخانی نوشته شده، آمده‌است توسط ۱۶ هنرمند عرصه تجسمی و نقاشی، تصویرگری می‌شود. این کارگاه هنری امروز از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در نگارخانه اندیشه برگزار می‌شود.

 فرهنگسرای سرو
نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی در دو بخش عکاسی و نقاشی با موضوع «آفرینش» به سرپرستی مونیکا بختیاری فرد در نگارخانه سرو برپاست. این نمایشگاه شامل ۳۱ اثر در دو بخش عکاسی شامل معماری، مستند و طبیعت و بخش نقاشی شامل سیاه‌قلم است. هنرمندان این نمایشگاه شامل سحر باقری، الینا بختیاری‌فرد، فائزه تاری، ویدا ذهبی، علی ساربان، حدیث رحمانی، مینا شورکی، رضا عباسی، ساناز عباسی، شیوا غفورمحسنی، مهشاد غلامرضایی، سمانه قاسمیان، فاطمه قیاسوند، ملیکا گلچین، ندا محمدزاد، محمدرسول ملازمانی هستند. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۶ تیرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۶ به فرهنگسرای سرو واقع در ضلع شمالی پارک ساعی مراجعه کنند.

برج آزادی
گروه موسیقی آوای موج تازه‌ترین اجرای زنده خود را در پایتخت پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد. تازه‌ترین کنسرت بندری آوای موج به سرپرستی محسن آقایی و خوانندگی عیسی سلیمیان و اکلو فرامرزی، 31تیر در برج آزادی تهران برگزار می‌شود. محسن آقایی، سرپرست و آهنگساز آوای موج   درباره این کنسرت نوشته‌است: « ما به تصمیم جمع، بنا را بر این گذاشتیم قیمت بلیت‌ها ۲۰۰هزار تومان باشد تا اقشار مختلف مردم بتوانند از اجرا استفاده کنند.»