بدون تیتر

بدون تیتر

صادق عباسی شاهکوه، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ابلاغ تعهد پوشش هشت شهر جدید به اپراتورهای متعهد برای اجرای پروژه دسترسی مبتنی بر فیبرنوری خبر داد.

محمد برزگری، رئیس تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی: طبق آخرین آمار ما پنج میلیون و ۵۰۰هزار حساب تجاری از حساب شخصی تفکیک شده‌اند.

بررسی آمار واردات کالای اساسی در سه ماه اول امسال نشان می‌دهد در مجموع حدود ۷۰میلیون دلار گوشت قرمز و گوشت مرغ وارد شده که حدود ۸۰۰۰ تن به ارزش بیش از ۳۶میلیون دلار آن گوشت قرمز  است. از این میزان حدود ۸۰۰تن به ارزش 4.5میلیون دلار گوشت قرمز گرم و ۷۲۰۰تن به ارزش 31.7میلیون دلار گوشت قرمز سرد بوده‌است.

با توجه به افزایش قیمت اوراق تسهیلات مسکن به هر برگه ۱۴۰هزار تومان، متقاضیان دریافت وام ۴۸۰میلیون تومانی مسکن باید ۱۳۴میلیون تومان برای دریافت این وام هزینه کنند.

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت: تولید خودرو‌های سمند، تیبا و ساینا از ابتدای مرداد حذف می‌شود و خودرو‌های جدید جایگزین آنها خواهد شد.

علیرضا مهاجر، معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی از افزایش ۲۰درصدی تولید برنج در کشور خبر داد و گفت: پیش بینی ما این است که بیش از دو میلیون و ۲۰۰هزار تن تولید برنج داشته‌ باشیم.

ناصر سرگزی‌زاده، سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان هرمزگان از واردات ۹۰۰هزار تن انواع کالاهای اساسی به کشور از طریق بندر شهیدرجایی این استان از اول امسال تاکنون خبر داد.

شرکت مدیریت شبکه برق ایران از افزایش بیش از 7000مگاواتی مصرف برق شبانه کشور خبر داد و اعلام کرد طی شبانه‌روز گذشته 6515 مگاوات از برق کشور توسط نیروگاه‌های تجدیدپذیر تأمین شد.

بیمه مرکزی اعلام کرد با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و در راستای فرهنگ بیمه‌ای و به مناسبت عید غدیر‌خم صد درصد جرایم کلیه وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه‌نامه از تاریخ ۲۷تیر تا پایان روز ۱۵مرداد امسال بخشیده می‌شود.