بسیج جامعه پزشکی مجموعه توانمندی در ارائه خدمات درمانی عام المنفعه است

بسیج جامعه پزشکی مجموعه توانمندی در ارائه خدمات درمانی عام المنفعه است

نشست مشترک مسئولین و رابطین دفتر بسیج جامعه پزشکی و امور ایثارگران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان، در  نشست مشترک مسئولین و رابطین کانون بسیج جامعه پزشکی و امور ایثارگران استان با حضور دکتر امیدیان مدیر درمان استان و سرهنگ منشی زاده مسئول بسیج جامعه پزشکی برگزار شد.
در این برنامه دکتر امیدیان مدیر درمان استان با بیان مواردی در زمینه لزوم و اهمیت توجه به حوزه های بسیج جامعه پزشکی و ایثارگران گفت: لازمه فعالیت مناسب و اثربخش در حوزه های فرهنگی و اجتماعی هدف گذاری صحیح و اقدام جهادی در اجرای ماموریت‌هاست.
وی اظهار داشت: تلاش برای گسترش فرهنگ ایثار و امر به معروف امری مهم و وظیفه اخلاقی هر فرد است که باید به آن توجه زیادی شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان ضمن تاکید بر تعمیق توجه به ابعاد مختلف بسیج بیان داشت: وجود روحیه و تفکر بسیجی در هر شرایط گره گشای بسیاری از مشکلات خواهد بود. وی با بیان اینکه واحدهای بسیج جامعه پزشکی و ایثارگران دو بازوی توانمند مدیران در اجرای برنامه های سازمانی می باشند گفت: برنامه ریزی برای توجه هرچه بیشتر به خانواده های معظم شهدا، بهره مندی از ظرفیت های فردی و سازمانی در ترویج فرهنگ بسیج و انجام ماموریتهای عام المنفعه از اولویت برنامه های این دو حوزه است.