کجا برویم؟

کجا برویم؟

تئاتر شهر
نمایش «جانور» به کارگردانی کیانوش ایازی در تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.این نمایش به نویسندگی توحید معصومی، کارگردانی کیانوش ایازی و تهیه‌کنندگی امیرحسین شفیعی از 21 مرداد در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر به صحنه خواهد رفت. شکوفه حیدریان، فهیمه معین، بهار زندی و سعید نبوی بازیگران نمایش «جانور» هستند. 
در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است: در یک مجتمع مسکونی اتفاقی رخ داده؛ مردی که ادعا می‌کند از اداره آگاهی آمده است به ساکنین آپارتمانی در همان مجتمع مظنون می‌شود. آنها ادعای مامور آگاهی را رد می‌کنند تا این که...

خانه کتاب و ادبیات ایران
نشست «عاشورا در ادبیات نمایشی» در ششمین نشست از سلسله نشست‌های فرهنگی «تکیه کتاب» امروز در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.
این نشست  در ششمین نشست از سلسله نشست‌های فرهنگی «تکیه کتاب» با حضور نصرا... قادری و محمدمهدی رسولی از ساعت ۱۰ در خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، خیابان شهید برادران مظفرجنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک2، سرای اهل قلم برگزار و به صورت زنده از آپارات به نشانی aparat.com/khaneketab/live  پخش می‌شود.
سلسله نشست‌های «تکیه کتاب» با محوریت نهضت حسینی از ابتدای ماه محرم تا اربعین حسینی در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار خواهد شد.

موزه هنرهای دینی امام علی(ع)
نمایشگاه تصویرسازی عاشورا به مناسبت ماه محرم شامل ۲۰اثر از ۲۰هنرمند تصویرگر؛ اکبر نیکان‌پور، عطیه مرکزی، کمال طباطبایی، کیوان عسگری، پژمان رحیمی‌زاده، کیانوش غریب‌پور، نگین احتسابیان، راهله برخورداری، علی بوذری، ماهنی تذهیبی، هدا حدادی، سحر حق‌گو، مهکامه شعبانی، امیر شعبانی‌پور، نوشین صفاخو، حسام‌الدین طباطبایی، حسن عامه‌کن، علیرضا گلدوزیان، مانلی منوچهری و رضا مکتبی در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) برپا شده است.
آثار ارائه‌شده، فارغ از متن و به صورت تصویرسازی مستقل خلق شده‌اند. برخی هنرمندان با الهام گرفتن از تصاویر عامیانه، نگارگری و چاپ سنگی، جامه نوینی بر پیکره سنت تصویرسازی عاشورایی پیشینیان پوشانده‌اندو برخی نیز با رویکردهای معاصر و جدید، تصاویر خود را خلق کرده‌اند. با این حال، آنچه نقطه اشتراک میان این تصاویر به شمار می‌آید، روایتی خلاقانه و بدیع از نبرد خیر و شر است.
همچنین نمایشگاه نقاشی و طراحی فراتر از اثر، با نگاه و تأملی بر آثار طراحی و نقاشی مرحوم جواد حمیدی نقاش، مدرس و از پیشگامان هنر نوگرای ایران، تا ۲۸مرداد(شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹تا۱۷ و پنجشنبه‌ها از ساعت۹تا۱۳) در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) به نشانی خیابان ولیعصر(عج)، بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵ میزبان علاقه‌مندان است.