«12سال بردگی» در «روزهای زندگی»

روزهای ابتدایی آخرین ماه تابستان همراه با فیلم‌های تلویزیون

«12سال بردگی» در «روزهای زندگی»

آخر هفته دیگری از راه رسید و جعبه جادو همراه با اوقات‌فراغت بینندگان فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن را روانه آنتن می‌کند. ۱۲سال بردگی، دولت‌عشق، گوریل‌سفید، تیرباران، روزهای‌زندگی، محمد زکریای رازی، سار، مقیاس شگفت‌انگیز، سپید به رنگ مروارید، آخرین مبارزه، ناتمام، کمک، به‌ دنبال اریک، گروه قلب، بره ناقلا، کتاب‌جنگل، نجات شرکت سامجین، بیگانه‌ای در ترن، منشی فرمانروا، مرتضی، بازگشت پسرها، مکزیکی، مخترع بازی، پدرخوانده 3، آشوب متحرک، دژ، آشپزی از صمیم قلب، دو روی سکه، فروشنده، برادرم خسرو، مومیایی، شاهد نامرئی، آواز دریا، ماداگاسکار 2، پشمالوی قدرتمند، لوپن سوم، شرق، مهمانی خصوصی و پاستور فیلم‌هایی هستند که امروز و فردا روی آنتن شبکه‌های سیما می‌روند و ما از میان‌شان پیشنهادهایی داریم.

 ماجرای «12سال بردگی»  در شبکه یک 
فیلم‌سینمایی «۱۲سال بردگی» به کارگردانی استیو مک‌کوئین، امشب ساعت 23 و 15 دقیقه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم با بازی چیویتل اجیوفور، مایکل فاسبندر و بندیکت کامبربچ یکی از آثار درخور توجه استیو مک‌کوئین، بازیگر و فیلمساز آمریکایی است که جوایزی ازجمله چند اسکار را ازآن خود کرده است. قصه‌اش هم از این قرار است که سال ۱۸۴۱، سالومون نورثاپ، یک سیاهپوست آزاد با همسر و فرزندانش زندگی می‌کند. یک شب توسط چند نفر از اراذل و اوباش اغفال شده، به‌وسیله آنها مسموم و به‌عنوان برده فروخته می‌شود و ... .
 گذر از «روزهای زندگی» با شبکه 2
 فیلم‌سینمایی «روزهای‌زندگی» به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی، امشب ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه دوی سیما پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم که برنده چند سیمرغ بلورین از جشنواره فجر شده است، داستانش به آخرین روزهای جنگ تحمیلی مربوط است. در یک بیمارستان صحرایی نزدیک خط مقدم جبهه دکتر امیرعلی علوی که سرپرستی بیمارستان را به عهده دارد و همسرش لیلا نیز که پرستار و دستیارش است با او کار می‌کند ... . حمید فرخ‌نژاد و هنگامه قاضیانی از بازیگران روزهای‌زندگی هستند. 
 دریافت «کمک» از شبکه 3
 فیلم‌سینمایی «کمک» به کارگردانی مارک موندن، فردا ساعت 14 و 30 دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم جدید با بازی جودی کامر، استیون گراهام، ایان هارت و لزلی شارپ درباره سارا برنر، دختر جوانی است که به‌‌عنوان پرستار در خانه سالمندان آسمان‌روشن مشغول کار می‌شود. او رابطه بسیار خوبی با مددجویان برقرار کرده و رضایت مدیر آسایشگاه (استیو) را نیز جلب می‌کند. در میان تمام مددجویان سالمند و ازکارافتاده، مرد میانسالی به‌نام تونی وجود دارد که به آلزایمر زودرس مبتلا شده و ... .
 «گروه‌ قلب» به شبکه 4 رسید
فیلم‌سینمایی «گروه‌قلب» به کارگردانی آستین استارک، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم جدید با بازی کلسی گرامر، جولیا استایلز و کولمن دومینگو این قصه را روایت می‌کند که در پی مرگ‌مغزی یک جوان و تمایل خانواده او برای پیوند اعضای آن، یک بیمارستان، نامزد دریافت قلب و پیوند آن می‌شود، ولی کمیته تخصصی بیمارستان باید از بین سه نامزد دریافت، یکی را برگزیند. آنها در جلسات خود پیشینه بیماران را بررسی می‌کنند ولی ... .

نوشین مجلسی - گروه رسانه