مهدی طارمی امشب لندن‌نشین می‌شود؟

مهدی طارمی امشب لندن‌نشین می‌شود؟

در حالی که امشب پنجره نقل‌و‌انتقالات تابستانی فوتبال اروپا بسته می‌شود، شایعات و اخبار متعددی در این زمینه به گوش می‌رسد.

کی از این شایعات مربوط به مهدی طارمی بوده که روزهای درخشانی را در پورتو پشت‌سر گذاشته است. منبع این خبر یکی از صفحات معتبر هواداران پورتو در توییتر‌است. این صفحه نوشت که تیم لندنی چلسی با رقم 25‌میلیون یورو به‌دنبال مهاجم ایرانی پورتو است.  
در همین راستا، روزنامه پرتغالی آبولا هم به این موضوع اشاره کرد. بنا‌بر این گزارش، توماس توخل به این نتیجه رسیده بعد از رفتن لوکاکو و ورنر، تیم او یک مهاجم نوک تخصصی ندارد و به همین دلیل به‌دنبال جذب بازیکنی همچون طارمی است. 
نکته مهم اینجاست که براساس گزارش این دو منبع خبری، مدیران پورتو با این انتقال موافق هستند اما یک مانع مهم در این زمینه وجود دارد. سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو تلاش زیادی می‌کند که طارمی در پورتو بماند و مقامات این باشگاه را تهدید کرده در صورتی که بازیکن کلیدی دیگری از تیمش جدا شود، از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد. پیش از این نیز شایعه شده بود میلان با رقمی نزدیک به 20‌میلیون یورو به‌دنبال جذب طارمی است که این درخواست با موافقت مدیران تیم پرتغالی رو‌به‌رو نشد.