نجات 2دختربچه از دست راننده شیطانی و مرد ناشنوا

نجات 2دختربچه از دست راننده شیطانی و مرد ناشنوا

راننده جوان و مرد کر و لال که در اقدام جداگانه قصد ربودن دو‌ دختربچه 12و 6ساله‌ای را داشتند، ناکام مانده و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، دو هفته قبل خانواده‌ای با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از مردی حدود 30ساله به اتهام ربودن دختر 12ساله‌شان شکایت کرد. پرونده با دستور قضایی به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی نوجوان در تحقیقات گفت: برای خرید روسری از خانه بیرون زدم که با تاریک‌شدن هوا خواستم به خانه بازگردم. خودروی پژویی مقابلم توقف کرد و با گفتن نشانی خانه‌ام در غرب تهران به راننده، سوار خودرو شدم. او در میانه راه تغییر مسیر داد که فهمیدم قصد ربودنم را دارد که با داد و فریاد و ضربه‌هایی که با مشت به شیشه زدم دو راننده عبوری متوجه ماجرا شده و به کمکم آمدند. راننده ترسید و مرا از خودرو بیرون انداخت و فرار کرد. یکی از رانندگان مرا به خانه رساند و موضوع را به خانواده‌ام گفتم.ماموران دوربین‌های مداربسته محل آدم‌ربایی را بازبینی کردند و توانستند بخشی از شماره پلاک خودرو را پیداکنند. ماموران، رانندگان با پلاک مشابه را احضار کردند و آنها در مواجهه حضوری با شاکی قرار گرفتند که متهم در میان آنها نبود. 
دو روز پیش خودرویی با مشخصات خودروی مرد آدم‌ربا شناسایی شد که شاکی راننده آن را به عنوان مرد آدم‌ربا شناسایی کرد.متهم دیروز به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در تحقیقات گفت: با سوارکردن این دختر اسیر وسوسه شیطانی شدم و قصد ربودنش را داشتم که با مقاومت او ناکام ماندم. پرونده این متهم در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران در دست بررسی است. 
مرد کر و لال دختری را ربود
دومین متهمی که دستگیر شد، مرد کر و لالی بود که با ربودن دختر 6ساله قصد فرار داشت که ناکام ماند. عصر سه‌شنبه 8شهریور امسال، دختری 6ساله برای بازی با دختران همسایه از خانه‌شان در محله نعمت‌آباد تهران بیرون رفت و ناپدید شد. وقتی بازنگشت والدینش به دنبالش بودندکه پدرش در جریان این جست‌وجو او را در یکی از پارک‌های محله دید که مردی او را کتک می‌زند و با خود می‌برد . مرد ناشناس قصد سرقت زیورآلات این دختر را داشت. او پس از درگیری با آدم‌ربا فرزندش را نجات می‌دهد و با حضور گشت پلیس او را تحویل ماموران داد. متهم دیروز نزد حمیدرضا رستمی، بازپرس شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران قرار گرفت . متهم که کر و لال بود با زبان اشاره مدعی شد این کودک شبیه برادرزاده‌ام است و قصد داشتم او را به خانه‌شان ببرم. وقتی پدر کودک سر رسید فهمیدم اشتباه کرده‌ام. این پرونده در شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران در حال رسیدگی است.