نمایشگاه توانمندی تولیدات بانوان در «عصر صبا»

نمایشگاه توانمندی تولیدات بانوان در «عصر صبا»

رادیو صبا با حضور در محل نمایشگاه توانمندی تولیدات بانوان در بوستان گفت‌وگو به پوشش خبری این نمایشگاه همراه برگزاری چالش گویندگی می‌پردازد. این بخش در برنامه زنده عصرگاهی «عصر صبا» پخش می‌شود.

سجاد کلبادی‌نژاد، تهیه‌کننده این برنامه گفت: این نمایشگاه از ۹ شهریور آغاز شده و تا ۱۸ شهریور در بوستان گفت‌وگو ادامه دارد و هدف آن ارائه تولیدات بانوان است. برنامه عصر صبا با هدف معرفی هنر بانوان ایرانی و کمک به توانمندی‌های زنان ایرانی همراه چالش گویندگی از محل این نمایشگاه تقدیم مخاطبان می‌شود.
وی افزود: مراجعان به این نمایشگاه می‌توانند از یک ساعت قبل از برنامه عصر صبا در چالش گویندگی رادیو صبا شرکت کنند. در این چالش علاقه‌مندان می‌توانند استعداد و توانایی خود را در گویندگی و اجرا در مقابل مجریان عصر صبا، محمدرضا قلمبر، فریبا باقری و مریم خادم‌پور محک بزنند. همچنین مریم خادم‌پور، مجری عصر صبا در گفت‌وگو با غرفه‌داران محصولات و تولیدات زنان کارآفرین را معرفی می‌کند.برنامه عصر صبا تا ۱۸ شهریور از محل نمایشگاه توانمندی تولیدات بانوان واقع در بوستان گفت‌وگو تهران به تهیه‌کنندگی سجاد کلبادی‌نژاد از ساعت ۱۷ تا ۱۹ همراه شنوندگان می‌شود.