«چشم‌های‌ تیله‌ای» تماشایی شد

«چشم‌های‌ تیله‌ای» تماشایی شد

نمایش «چشم‌های‌تیله‌ای» به نویسندگی و کارگردانی امیر شفیعی و تهیه‌کنندگی وحید مینا از فردا تا ۱۸مهر ساعت۱۹ در سالن شماره۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

این نمایش با بازی سپیده کردیان به‌صورت مونولوگ اجرا می‌شود و در توضیحاتش آمده است: «کدوم ما وقتی اون نور رو دیدیم و گریه کردیم، می‌دونستیم چه چیزی قراره برامون اتفاق بیفته؟ فکر کردین چرا باید گریه می‌کردیم؟ حالا بنشینید کنار کابوس‌ها و رویاهای یه دختر چهارساله تا اکنون. شاید هم همراه اون خواب ببینید. خواب یک نوزاد که مادرش سر زا میره تا با ستاره‌ها سوسو بزنه... .»
امیر شفیعی، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری پیش از این تجربه حضور در نمایش‌های «اخککندو» و «حساب پرداخت نمیشه» به‌عنوان دراماتورژ، نمایش «تملیخا» به‌عنوان مشاور کارگردان و نمایش «مردگی، بدون زندگی» به‌عنوان نویسنده و مشاور کارگردان را داشته است و این‌بار اولین تجربه کارگردانی اجرای عموم خود را از سر می‌گذراند.
بابک پرهان، مشاور و رضا طاهری، دستیار کارگردان هستند. مبینا سرلک منشی صحنه این نمایش است و طراحی صحنه و لباس آن را فیروزه قاسم‌‌‌پور برعهده دارد. طراحی نور را علیرضا شاه‌حسینی انجام داده و طراحی پوستر و بروشور برعهده هدی اساسی بوده است. موسیقی این نمایش را میرامیر میری به انجام رسانده و سعید س‍‍پیدنامه مدیرتولید نمایش است. چشم‌های تیله‌ای تا ۱۸ مهر روی صحنه خواهد بود.