راه قدس از کربلا می‌گذرد

راه قدس از کربلا می‌گذرد

شناگران باتجربه و با ادراک عالم سیاست، هم‌اکنون، خوب می‌دانند، که «کشورک اسرائیل ــ‌ یا همان «اشغال‌گران قدس»، فرو پاشیده و در انتظار غرق‌شدن کامل، در دریای زیبای مدیترانه است؛ و دیگر، توان شناکردن و نگهداری از یک «هویت جعلی و مصنوعی، به‌نام «اسرائیل» را، ندارد و نمی‌تواند به فردای خویش، با اطمینان، بنگرد و از «دایره سرخ تهدید‌های پیش‌رونده»؛ که در آن به اسارت درآمده، خود را، نجات دهد!

«اسرائیل» از جنوب و لبنان حزب‌ا...، در انتظار تهدیدی نفس‌بر و کشنده، اسیر شده، و هیچ، استراتژی نظامی را در دست ندارد و از طرف دیگر، در برابر، موشک‌های نامرئی و هولناک مجاهدان و مبارزان «غزه» از «غرور ساخته‌شده تبلیغاتی»، در سطح ذهنیت سیاسی یک «کشورک»؛ تهی‌شده و کاملا بدون پشتوانه دفاع عاطفی و روانی گشته است. «اسرائیل امروزین» در برابر «اسرائیل موشه‌دایان» که توانست سه کشور «مصر» و «سوریه» و «اردن» را، شکست دهد؛ «اسرائیل استخوان شکسته؛ و دست بسته؛ شده است» و به همین سبب، با پشتیبانی امپراتوری رسانه‌ای و با طراحی «پروژه‌های تبلیغات سیاسی»، به این «هویت سیاسی جعلی» توان مقاومت، می‌بخشد.  البته... سال‌ها، پیش از این، همان «پیر خردورز خداترس؛ که پیش‌نگری کرد و سقوط «امپراتوری روسیه کمونیستی» را به «رهبر شوروی» اعلام کرد؛ درباره آینده تاریخ خاورمیانه چنین اظهار داشت: ... راه قدس از کربلا، می‌گذرد! 
آری، فاتحان مرگ‌ناپذیر ترس‌ناشناس، که «مروارید» گرانبهای قدس را، دوباره، به آغوش مومنان حقیقی خاورمیانه بازمی‌گردانند؛ از «کربلا» می‌آیند و از قدرت برافروخته و فروزان گشته «اربعین»، به‌سوی دشمنان صلیبی مدرن قرن بیستم، پیاده‌روی «پاک‌سازانه» خواهند کرد و «قدس» را نجات، خواهند داد، و پاک پاک، از هرگونه، شر دل‌آزار و روح‌آزار «صلیبی صهیونیستی» آزاد خواهند نمود.
تاریخ جعلی خاورمیانه،  که پس از پایان جنگ جهانی اول، توسط قدرت دیپلماسی جهان‌خواران، تعریف و تثبیت گشته است، به پایان لحظات سیه‌ساز خویش رسیده، و هیچ قدرتی و هیچ استراتژی‌ای، نمی‌تواند؛ حتی یک روز؛ به عمر کوته‌شده و سرآمده آن، بیفزاید. تاریخ نوین و شگفت‌آفرین «خاورمیانه»، «پسا ــ 1400»، به‌زودی، پس از «فتح جانانه قدس» توسط «مرگ ناشناسان» اربعین، نوشته، خواهد شد و هیچ نیروی سیاسی، و هیچ قدرت نظامی، و هیچ سلاح استراتژیک، توان مقابله و  رودررویی با این لشکر بی‌پایان «مرگ‌ناشناس» و «عاطفه‌گستر» را، نخواهد داشت. و جز،‌ تسلیم در برابر قدرت برافروخته و ایمان آهنین لشکر مومنان «اربعین»، کاری نخواهند توانست،انجام دهند. قدرت برآمده از «کلمه حسین» و «کربلای حسین» و «اربعین حسین» مالک زمین‌ها و آسمان‌ها و همه آب‌های «خاورمیانه» خواهد گشت و این، حقیقتی روشن و «آوای دل‌انگیز»؛ و سیمای پرغرور تاریخ لحظات نزدیک خاورمیانه فرداست.

سینا واحد - نویسنده