واکنش‌ها به طلای رحمان در فضای‌مجازی

واکنش‌ها به طلای رحمان در فضای‌مجازی

رحمانی که رحیم نیست؛ متولد بلگراد به تاریخ 1401/06/27. کشتی جهان باید یک دهه به بی‌رحمی رحمان ما عادت کنه.

طلا به بعضی ورزشکارها میاد، اصلا فقط مدال طلا برازنده‌شون هست. رحمان عموزاد جزو همین‌هاست. واقعا بی‌رحمانه و جذاب کشتی می‌گیره... 

آینده در دستان توست؛ فقط حمله بود نه دفاع. زیبا و چشم نواز به سبک رحمان بی رحم.

رحمان عموزاد (رحمان بی‌رحم) قهرمان جهان‌ شد و دومین مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد. این‌‌ پهلوان مازندرانی اهل خلیل‌شهر، یکی از فنی‌ترین کشتی‌گیران مسابقات امسال بود. او یکی از ستارگان آینده کشتی ایران است؛ ستاره‌ای نوظهور از غنای ناب کشتی مازندران. 

معرفی می‌کنم: پادشاه دهه هشتادی، رحمان بی‌رحم حریف آمریکاییو  له کرد. 

با تمام احترامی که واسه تمام کشتی‌گیران ایران قائل هستم، ولی رحمان عموزاد واسه من یه چیز دیگه هست؛ جسور، پرتلاش و... هیچ‌کدام ازکشتی‌گیرامون رو مثل رحمان ندیدم. رحمان اگه می‌باخت هم ناراحت نمی‌شدم؛ چون زیبا کشتی می‌گیره خیلی زیبا. 

چقدر تو خوبی دلاور، رحمان عموزاد جوری کشتی می‌گیره که هیچ حرف و حدیثی باقی نمی‌ذاره. 

یکی از جذابیت‌های بارسای پپ این بود که سیر نمی‌شد از گل زدن. این‌ که در عین نتیجه به زیبایی هم اهمیت می‌داد. رحمان عموزاد عین اون تیمه برام. با تماشای کشتیش، هم از مسیر لذت می‌بری و هم به مقصد می‌رسی. 

قطعا کامل‌ترین کشتی‌گیر تاریخ می‌شه با این کشتی‌هایی که می‌گیره؛ رحمان تازه ۲۰سالشه!

یه کشتی قشنگ و البته دلهره‌آور پسری که هم زیرگیر قهاریه و هم توی فنون بالا دست و پا بسته نیست و دست زیر کتفاش عالیه. شاید هر کشتی‌گیر دیگه‌ای بود همون تایم اول روی پل می‌موند و ضربه می‌شد اما این رحمان عموزاد نشون داد کشتی بلدتر از این حرفاست.