9میلیون ایرانی، مسابقات کشتی قهرمان‌جهان را از تلوبیون تماشا کردند

9میلیون ایرانی، مسابقات کشتی قهرمان‌جهان را از تلوبیون تماشا کردند

پلتفرم تلوبیون در طول برگزاری مسابقات کشتی قهرمان جهان۲۰۲۲بلگراد، میزبان بیش از ۹میلیون کاربر منحصر به فرد در مراجعه‌ به سایت و اپلیکیشن بود.

به گزارش روابط عمومی تلوبیون، 9.1میلیون کاربر منحصر به فرد از ظهر شنبه ۱۹شهریور تا شامگاه یکشنبه ۲۷شهریور از طریق پخش زنده شبکه‌های سه و ورزش سیما در تلوبیون، مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ بلگراد را آنلاین تماشا کردند. به عبارتی از هر هشت ایرانی، یک نفر این مسابقات را از تلوبیون مشاهده کرده است. از این تعداد، 5.6میلیون کاربر منحصر به فرد از اپلیکیشن و 3.5میلیون کاربر منحصر به فرد از سایت تلوبیون استفاده کردند. همچنین در این بازه زمانی، ۳۳میلیون و ۹۰۰هزار مراجعه به سایت و اپلیکیشن تلوبیون ثبت شد.
شکست رکورد تماشای مسابقات غیرفوتبالی 
مسابقه فینال میان حسن یزدانی و دیوید تیلور، با ثبت ۶۲۸ هزار کاربر همزمان، رکورد تماشای مسابقات غیرفوتبالی در تلوبیون را شکست. مسابقه فینال رحمان عموزاد نیز که شب گذشته برگزار شد، با ۵۵۴ هزار کاربر همزمان، دومین رقابت پرمخاطب این دوره از مسابقات در پخش زنده از تلوبیون بود. علاوه بر پخش زنده، ویدئوی آرشیو مسابقه حسن یزدانی با تیلور آمریکایی ۱۹۷هزار مرتبه و ویدئوی آرشیو مسابقه فینال رحمان عموزاد ۱۲۵هزار مرتبه در ۲۴ ساعت نخست بعد از اتمام بازی، تماشا شدند. بیشترین بازدید یک مسابقه هم برای ویدئوی شکست مهدی محسن‌نژاد در ۶۰ کیلوگرم فرنگی بود که تا کنون ۲۳۹ هزار مرتبه دیده شده است.
 نزدیک شدن مصرف روزانه اینترنت به ۲ پتابایت
همچنین روز شنبه ۲۶شهریور، کاربران تلوبیون با 1.93پتابایت (حدود یک میلیون و 900هزار گیگابایت) رکورد مصرف اینترنت را در ۲۴ ساعت در این پلتفرم شکستند. تلویزیون تعاملی تلوبیون، با توسعه زیرساخت‌ها و افزایش امکانات فنی، در تلاش است بهترین شرایط را برای پخش مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر فراهم کند و میزبان میلیون‌ها کاربر ایرانی در روزهای برگزاری این رویداد مهم باشد.

حریم زندگی بر امواج رادیو معارف 
رادیومعارف در برنامه«حریم زندگی» به تبیین اهمیت و جایگاه حجاب در جامعه می‌پردازد.
حجاب همواره بخشی عمده از رسالت انبیا و اولیا، ادیان و علما بوده به طوری که یکی از وظایف علمای دین و جامعه مقوله عفاف است، اساس اسلام سعادت و نجات آدمی است و باورهای دینی و احکام اخلاقی و فقهی در احکام الهی مربوط به پوشش زن نیز با این فلسفه و حکمت حکیمانه صادر شده است. به همین منظور برنامه حریم زندگی، چهارشنبه 30 شهریور با مروری بر جایگاه حجاب در جامعه به تبیین اهمیت آن و ثمرات فردی و اجتماعی آن از منظر اسلام می‌پردازد. حریم زندگی به تهیه کنندگی اعظم ایرانی، روزهای چهارشنبه ساعت 8و40 دقیقه از رادیو معارف روی آنتن می‌رود.