آثار کارگردان بهایی در کانون پرورش‌فکری کودکان‌ونوجوانان!

آثار کارگردان بهایی در کانون پرورش‌فکری کودکان‌ونوجوانان!

سعید زین‌العابدینی، معاون تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اعلام کرد ۷۰فیلم‌تئاتر کودک و نوجوان به صورت آنلاین پخش و در دسترس علاقه‌مندان در سراسر کشور قرار گرفته است. آثاری که میان آنها نمایش‌هایی از نصرت‌کریمی، ‌کارگردان فیلم «محلل» به عنوان یکی از شاخص‌ترین تولیدکنندگان آثار ضداسلام فرقه ضاله بهائیت نیز گنجانده شده است.

اسلام ستیزی بهاییان با محلل 
فیلم سینمایی محلل به کارگردانی نصرت‌ا... کریمی و با سرمایه‌گذاری مهدی میثاقیه که در بهمن 1350 روی پرده سینماها رفت نیز یکی دیگر از فعالیت‌های اسلام‌ستیز بهائیان بود. 
این فیلم برگرفته از افکار بیمار و مغرض افرادی بیگانه با احکام مترقی اسلام همچون مونتسکیو و صادق‌هدایت بود.مهدی میثاقیه، تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار فیلم محلل در ساخت فیلم‌های زیادی که اسلام‌ستیزی و ابتذال، از جمله شاخص‌ها و مؤلفه‌های بارز آن است، نقش داشته است. این فیلم مبتذل و حریم‌شکن که تبلیغات آن از روز 17دی - روز کشف حجاب - آغاز شده بود، درست در سالگرد انقلاب سفید(6بهمن 1350) بر پرده سینماها رفت و سال 1355،1352و1357 پروانه نمایش آن توسط وزارت فرهنگ و هنر تجدید شد. بنا به گفته مهدی کلهر از مسئولان و کارشناسان سینمای پس از انقلاب، فیلم محلل، ننگین‌ترین نقطه از تاریخ سینمای ایران به حساب می‌آید. 
گرچه سینما از آغاز تولدش در ایران وسیله‌ای برای اشاعه فساد و فحشا یا تبلیغ برای آنچه پیشرفت‌های رژیم پهلوی خوانده می‌شد، بود اما کمتر فیلمی را در این لجن‌زار بتوان یافت که چون محلل با شیطنت تمام علیه اسلام و قوانین شرع مقدس به‌پا خاسته باشد. فیلم محلل، بلوغ سینمایی توطئه‌گر بود که ریشه چند صدساله داشت و بارها و بارها به صورت قصه، نمایشنامه و... برای تمسخر قوانین اسلام و مبارزه با روحانیت از آن بهره گرفته بودند.
 حال این سؤال مطرح می‌شود که چرا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آثار این کارگردان بهائی را قرار است برای کودکان و نوجوانان سراسر کشور پخش کند؟ این احتمال وجود دارد که مسئول مربوط در کانون پرورش فکری خیلی با جریان‌شناسی هنر آشنا نباشد که چنین اتفاقی در حال رخ‌دادن است.