مخالفت هیات‌مدیره با استعفای‌فتح‌ا...‌زاده

اخبار

مخالفت هیات‌مدیره با استعفای‌فتح‌ا...‌زاده

عصر دیروز جلسه هیات‌مدیره باشگاه استقلال برای بررسی استعفای علی‌فتح‌ا...‌زاده برگزار شد.

در این جلسه سه نفر از چهار عضو هیات‌مدیره با ادامه حضور فتح‌ا...‌زاده تا پنج، شش هفته آینده اتفاق نظر داشتند و درنهایت تصمیم بر این شد که او به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال به کار خود ادامه دهد. همچنین براساس تصمیم اعضا، حجت کریمی به‌عنوان رئیس هیات‌مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد. پیش از این فردی مسئولیت این سمت را برعهده نداشت.

عذرخواهی زارع بعد از اخراج از اردوی کشتی 
در جریان بازی بسکتبال در اردوی تیم‌ملی کشتی آزاد، امیر حسین زارع کشتی‌گیر سنگین وزن تیم‌ملی کشتی آزاد ایران با کامران قاسمپور درگیر شد. به دنبال این اتفاق پژمان درستکار سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد زارع را از اردوی تیم‌ملی کشتی آزاد به دلیل ارتکاب این عمل غیر‌اخلاقی اخراج کرد.  زارع دیروز به همراه پدرش برای پیگیری این موضوع به فدراسیون کشتی رفت و ضمن ابراز ندامت  از اقدامی که انجام داده بود رسما عذرخواهی  کرد. سخنگوی فدراسیون کشتی در این‌باره گفت: تصمیم‌گیری در مورد خطای انضباطی امیرحسین زارع با کادر فنی است. 

واکنش سردار به مرگ هوادار‌شالکه
سردار آزمون در خصوص درگذشت یکی از هواداران شالکه به دلیل حمله قلبی پس از گل خود گفت: «متأسفانه اتفاق تلخی در ورزشگاه شالکه رخ داد و یکی از هواداران این تیم جان باخت. این اتفاق بعد از گل من رخ نداد بلکه شنیدم که چند دقیقه قبل این اتفاق تلخ افتاده است. این ماجرا را بعد از سوت پایان بازی فهمیدم اما اگر از وضعیت اطلاع داشتم، قطعا به احترام این هوادار خوشحالی نمی‌کردم.» لورکوزن یکشنبه شب با 3 گل شالکه را شکست داد و  سردار آزمون که از دقیقه 66 به زمین رفته بود در دقیقه 92 با ضربه سر سومین گل تیمش را به ثمر رساند.

قهرمانی مدودف در تنیس مسترز‌میامی
دنیل مدودف روس عنوان قهرمانی رقابت‌های هزار امتیازی مسترز میامی در آمریکا را از آن خود کرد.‌ نفر پنجم برترین تنیسورهای جهان مقابل یانیک سینر نفر یازدهم‌رنکینگ از ایتالیا با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید و با کسب عنوان قهرمانی این مسابقات به درخشش خود در میادین مختلف طی ماه‌های اخیر ادامه داد و به بیست و چهارمین پیروزی طی ۲۵ دیدار اخیر خود دست یافت. تنها باخت مدودف، دو هفته پیش در فینال مسترز ایندین ولز مقابل کارلوس آلکاراس اسپانیایی رقم خورد.