بنزما و ثبت سریع‌ترین هت‌تریک تاریخ رئال

بنزما و ثبت سریع‌ترین هت‌تریک تاریخ رئال

رئال مادرید برای آن‌که بتواند فاصله 12امتیازی‌اش با بارسلونا را حفظ کند، با نتیجه 6 بر صفر وایادولید را شکست داد و به امتیاز59 رسید.

مهمترین اتفاق در بازی یکشنبه شب در سانتیاگو برنابئو، رکوردی بود که کریم بنزما به دست آورد. مهاجم فرانسوی رئال مادرید توانست در 6دقیقه و 30 ثانیه بازی تیمش سه گل بزند و رکورد سریع‌ترین هت‌تریک تاریخ رئال را در بازی‌های لالیگا به دست آورد. با این سه گل، تعداد گل‌های بنزما در این فصل از فوتبال اسپانیا به عدد14 رسید. 
با ثبت این سه گل، بنزما به رکورد سومین هت‌تریک سریع در تاریخ لالیگا هم رسید. سریع‌ترین رکورد در این زمینه در تاریخ لالیگا در اختیار به‌به‌تو، مهاجم برزیلی است که توانست در اکتبر 1995 در لباس دپورتیوو لاکرونیا، در 4‌دقیقه و 43 ثانیه سه گل به آلباسته بزند. این مهاجم برزیلی توانست در آن بازی چند دقیقه بعد از هت‌تریک خود، گل چهارمش را هم به ثمر برساند تا رکوردش منحصربه‌فردتر باشد. دومین بازیکن در این لیست هم کوین گامیرو است که در فوریه 2017 توانست در 4 دقیقه و 45 ثانیه سه گل برای اتلتیکو مادرید به خیخون بزند. با این حال، سریع‌ترین هت‌تریک تاریخ فوتبال در لیگ دسته سوم انگلیس رقم خورده که بازیکنی در 70 ثانیه توانست برای تیمش سه گل بزند.