تلنگر

تلنگر

کشف جسد پیرزن
در کمد خانه‌اش

جسد زن 70‌ساله با دست و پای بسته در کمد‌دیواری خانه‌اش در تهران کشف شد و با فرار سرایدار ساختمان، او به‌عنوان تنها مظنون جنایت تحت‌تعقیب قرار گرفت. به گزارش خبرنگار جام‌جم‌، ساعت‌23 پنجشنبه 2‌دی امسال‌ زنی به پلیس‌110 تهران زنگ زد و از قتل مادرشوهر 70‌ساله‌اش در محله کوی‌فراز تهران خبر داد. ماموران کلانتری ولنجک به محل اعزام شده و با جسد زن 70‌ساله که دستان و پاهایش با پارچه بسته و در کمد‌دیواری خانه افتاده بود، رو‌به‌رو شدند. به نظر می‌رسید براثر خفگی به قتل رسیده است.  ماموران به تحقیق از عروس خانواده پرداختند که وی گفت: سه‌شنبه 30‌آذر چندبار به تلفن‌همراه مادرشوهرم و خانه‌اش زنگ زدم که پاسخ نداد. با سرایدار ساختمان صحبت کردم و سراغش را از او گرفتم که مدعی بود مادرشوهرم سه‌شنبه سوار خودرویش شده و خانه را به قصد شرکت در یک دورهمی با دوستانش ترک‌کرده و دیگر از او خبری ندارد.‌ وی افزود: دو روز بعد هم خبری از مادرشوهرم نشد، نگران‌شده و راهی خانه او شدم که متوجه شدم به قتل رسیده و جسدش را در کمد یافتم. سراغ سرایدار را از همسرش گرفتم که  مدعی شد برای  خرید بیرون رفته است.  بازپرس شعبه‌یازدهم دادسرای جنایی تهران در‌این‌باره به جام‌جم گفت: با توجه به فرار سرایدار ساختمان او به‌عنوان تنها مظنون پرونده تحت‌تعقیب قرار گرفت و جست‌و‌جوها برای دستگیری و راز‌گشایی از این جنایت ادامه دارد.
یک کشته و 6 مصدوم
درتصادف زنجیره‌ای


تصادف میکسر با ۱۱خودرو در تقاطع ستاری ـــ مخبری تهران یک کشته و شش مصدوم برجای گذاشت. سردار محمد حسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به ایسنا گفت: ساعت 18 و 49 دقیقه چهارشنبه اول دی امسال، وقوع تصادف در محدوده ستاری به مأموران گزارش شد. در بررسی‌های اولیه مأموران معلوم شد کامیون میکسر که در مسیر شمال به جنوب ستاری، تقاطع مخبری در حرکت بوده پس از این برخوردهای شدید با ۱۱دستگاه سواری به سمت چپ منحرف شده و پس از شکستن چند شاخه گاردریل، درختان و عبور از آنها به سمت تقاطع مخبری رفته است. این کامیون میکسر در ادامه حرکت خود در لاین مخالف با پژوی ۲۰۶ که در مسیر صحیح خود از محدوده جنوب به شمال در حال تردد بوده از ناحیه جلو برخورد و این خودرو را با خود تا پل عابر پیاده می‌کشاند و بعد از برخورد با پایه‌های این پل متوقف می‌شود. وی افزود: راننده پژوی ۲۰۶ که فردی ۲۹ساله بود، فوت شد و شش نفر دیگرنیز مصدوم شدند. پروانه شرکت مربوط به علت تخلفات به مدت یک‌سال تعلیق شد.
پسر ۱۷ساله
دندانپزشک قلابی بود

پسر ۱۷ساله که دندانپزشک قلابی بود ازسوی مأموران پلیس امنیت عمومی در شهرستان رشت بازداشت شد. سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی گیلان به سایت پلیس گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با توجه به تحقیقات صورت گرفته، متوجه شدند فردی با جعل عنوان پزشک و راه‌اندازی غیرقانونی مطب دندانپزشکی در یکی از محله‌های شهرستان رشت در حال ارائه خدمات درمانی به مردم است. مطب فرد مورد نظر که با طبابت غیرقانونی و بدون رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، سلامت افراد جامعه را در معرض خطر قرار داده بود، شناسایی شد.  وی افزود: مطب دندانپزشکی به‌صورت غیرقانونی در حال فعالیت بود و متصدی آن نیز با پوشش فرم پزشکی نسبت به ارائه خدمات درمانی به مردم بدون هیچ‌گونه مدرک معتبر و مجوز قانونی اقدام می‌کند. برای متهم 17ساله قرارقانونی صادرشده و تحقیقات در این باره ادامه دارد.