قتل هولناک مرد جوان در صحافی

قتل هولناک مرد جوان در صحافی

مرد افغان که با 20 ضربه چاقو، کارگر یک صحافی را در پایتخت به قتل رسانده بود، پیش از فرار بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد جمعه سوم دی امسال، فردی با پلیس 110 تهران تماس گرفت و از قتل کارگر 39 ساله مغازه صحافی و بازداشت قاتل او خبر داد. ماموران  کلانتری خزانه به آنجا اعزام شده و با جسد مردی رو‌به‌رو شدند که براثر اصابت 20‌ضربه چاقو به نواحی مختلف بدنش، به قتل رسیده و قاتل 40 ساله که تبعه افغان بود نیز قبل از فرار، توسط اهالی بازداشت شده بود.
ماموران به تحقیق از افرادی که شاهدان جنایت بودند، پرداختند که یکی از آنها در تحقیقات گفت: «کارگر صحافی با دوستانش یک دورهمی کوچک در محل کارش برگزار کرده بود. ناگهان صدای کمک‌خواهی از داخل مغازه شنیدیم و همراه چند نفر از همسایه‌ها سمت مغازه رفتیم که مرد 40 ساله افغان را چاقو به دست در حالی دیدیم که لکه‌های خون روی پیراهنش بود و حاضران در مغازه فریاد می‌زدند دوستمان را کشت و نگذارید فرار کند. سد راه متهم شده و او را دستگیر کردیم.»
دوستان مقتول نیز مدعی بودند که مرد افغان با انگیزه سرقت وارد صحافی شده و با چاقو همه را تهدید کرده و قصد سرقت پول و اموالشان را داشته که کارگر مغازه با وی درگیر شده و از سوی او به قتل
رسیده است.»
متهم برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل و در بازجویی‌ها مدعی شد: «من با مقتول دوست بودم.  از مدتی قبل سر مراوده‌ای مالی با هم دچاراختلاف شدیم. برای پایان دادن به این مشکل رفته بودم که با هم درگیر شدیم و با شدت درگیری، کنترل اعصابم را از دست دادم و با چاقویی که همراهم بود، ضربه‌هایی به وی زدم که فوت کرد. خواستم فرار کنم که موفق نشده و بازداشت شدم.»
بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران در این باره به جام‌جم گفت: «باتوجه به ادعاهای متهم و گفته‌های شاهدان جنایت، متهم در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.»