حق با شماست

حق با شماست

#سایت-پلیس
گودرزی از خرم‌آباد:
ورود به سایت پلیس راهور برای استعلام جرایم و تخلفات‌رانندگی، کند و اکثر اوقات سامانه دچار اختلال است. درخواست رسیدگی به این موضوع را دارم.

#تغییر-باقرشهر
گل‌آرا از تهران:
 تغییرات پی‌درپی ورودی باقرشهر باعث کلافگی ساکنان این منطقه شده به این صورت که متاسفانه یک هفته دوربرگردان باز می‌شود، یک هفته زیرگذر. چرا؟

#دستفروش-مترو
صابونی از تهران:
 دست‌فروشان مترو چه زمانی ساماندهی می‌شوند؟ باتوجه به این‌که اکثر آنها هزینه زندگی خود را از این راه به‌دست می‌آورند، بهتر است که شهرداری تهران‌ یا مترو‌ برای این قشر از مشاغل چاره‌جویی کند و فضایی مشخص برای آنها در نظر بگیرد.

#گیلان-جنگل
افتخاری از گیلان:
 چند هکتار از جنگل‌های استان گیلان به محل انباشت زباله تبدیل‌شده و از لحاظ زیست‌محیطی سواحل و حاشیه رودخانه‌ها را به خطر انداخته است.

#وام-ازدواج
قائدی از تهران:
 متقاضیان وام ازدواج برای دریافت این وام‌ باید مدت‌ها برای ثبت‌نام در سامانه مربوط معطل شوند تا بالاخره بتوانند اطلاعات هویتی خود را ثبت و بانک‌عامل را انتخاب کنند؛ روندی که بسیار زمانبر است و شروع زندگی آنها را به تاخیر می‌اندازد.

#بازسازی-خطر
صبری از تهران:
 عملیات عمرانی و بازسازی در برخی بزرگراه‌ها در ساعات غیرمعمول انجام می‌شود. ضمن این‌که بعضا مشاهده می‌شود از علائم هشدار کمی برای این کار استفاده می‌کنند؛ موضوعی که در برخی موارد برای رانندگان خطرساز است.

#سیگار-سوخت
فلاحتی از تهران:
 مصرف سیگار در جایگاه‌های سوخت، هر از گاهی باعث حادثه می‌شود و لازم است مسوولان در این مورد اطلاع‌رسانی کنند تا شاهد حوادثی از این قبیل نباشیم.

#کنسرت-پروتکل
جاویدان از تهران:
برگزاری کنسرت‌ها بدون رعایت پروتکل‌های‌بهداشتی است و متاسفانه دستگاه‌های مسؤول نیز بر این موضوع نظارت ندارند.