شکایت از همسر به اتهام قتل نوزاد معلول

شکایت از همسر به اتهام قتل نوزاد معلول

مردی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از همسرش به اتهام قتل نوزاد معلول‌شان شکایت کرد.
به گزارش خبرنگارجام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته مردی 38 ساله باحضور در شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، از همسرش به اتهام قتل عمد شکایت کرد و گفت: «پسری دو ماهه داشتم که فلج مادرزادی بود. او دو سال و نیم قبل فوت کرد. فکر می‌کردم مرگش طبیعی بوده اما حالا فهمیدم همسرم او را کشته است. فرزند دیگرم دختر است و آن زمان چهار سال و نیمش بود، او مدام گریه می کرد و از مادرش می ترسید.  با او که حرف زدم، فهمیدم مادرش او را ترسانده که حرفی از ماجرا به من نزند. همسرم با فروکردن پرتقال در دهان پسرم، باعث خفگی او شده و بعد با صحنه‌سازی مرگش را طبیعی نشان داده است. ابتدا قصد داشتم سکوت کنم اما عذاب وجدان رهایم نمی‌کرد و تصمیم به شکایت گرفتم.»
ماموران در ادامه از دختر این زوج تحقیق کردند که او مدعی شد مادرش با پرتقال باعث مرگ برادرش شده است.
همچنین زنی به عنوان شاهد در تحقیقات پلیسی گفت: «شاکی از اقوامم است و در مغازه‌اش کار می‌کنم. یک روز این زوج دعوای‌شان شد و زن جوان فریاد زد من پسرم را کشتم. کاش او زنده می‌ماند و باعث عذابت می‌شد.»
با کشف این سرنخ‌ها، همسر شاکی بازداشت شد و گفت: «پسر دوماهه‌ام، دو سال و نیم پیش به خاطر بیماری مادرزادی فوت کرد. دخترم از ترس پدرش دروغ می‌گوید که من قاتل برادرش هستم. حرف‌های شاهد را هم قبول ندارم او نزد شوهرم کار می‌کند، از اقوامش است و قصدش حمایت از او است. من درصدد جدایی از شوهرم بودم و مهریه 600 سکه‌ای‌ام را اجرا گذاشته‌ام. برای نپرداختن مهریه‌ام، این دروغ را مطرح کرده است.
محمدتقی شعبانی، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران در این باره به جام‌جم گفت: «برای این زن قرار قانونی صادر شده و تحقیقات برای فاش شدن ابعاد پرونده ادامه دارد.»